کد خبر : 45737 | 16 خرداد 1390 ساعت 15:31 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از انتخاب دوباره بلاتر

وارنر ادعاهایش را پس گرفت

رئیس پیشین بخش کونکاکاف در فدراسیون بین‌المللی فوتبال که قول داده بود با افشای ایمیل‌هایی فیفا را زیر و رو کند، تمام حرف‌هایش را پس گرفت.

وارنر ادعاهایش را پس گرفت

    به نقل از ساکرنت، جک وارنر ادعا کرده بود ايميل‌هاي محرمانه‌اي که بين او و سپ بلاتر رد و بدل شده را افشا خواهد کرد که اين عمل موجب بوجود آمدن سونامي در فيفا خواهد شد. وارنر در ادامه ادعاهايش را پس گرفته و اعلام کرد وکلايش به وي پيشنهاد کرده‌اند که از اين کار دست بکشد.

وارنر در اين خصوص گفت: دوست داشتم در مورد اين رخدادها بيشتر صحبت کنم ولي به من پيشنهاد شد که اين موضوع را زياد باز نکنم. قصد دارم به نصيحت‌هايي که به من شده است عمل کنم و شرايط را از اين بدتر نکنم.

وارنر پس از تحقيقاتي که از سوي فيفا در خصوص دريافت و پرداخت رشوه انجام گرفت، از هرگونه فعاليت فوتبالي محروم شد و پس از آن همواره در صدر خبرهاي مربوط به اين موضوع قرار داشته است.

وارنر پس از آنکه اين اتهام‌ها به وي زده شد نيز گفت: هيچ‌کدام از اين اتهام‌ها را قبول ندارم. من چيزي ندزديده‌ام و به هيچ‌کس چيزي نداده‌ام و نمي‌دانم اين همه اخبار از کجا آمده و چرا رسانه‌ها تا اين حد به اين موضوع دامن مي‌زنند.

 

دیدگاه‌ها