کد خبر : 46261 | 23 خرداد 1390 ساعت 12:23 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

سعیدلو:

كاشانی استعفایی نداده؛ باید ببینم می‌خواهد با كدام مربی كار كند

رئیس سازمان تربیت‌بدنی با تاکید بر این‌که کاشانی به او استعفایی نداده گفت: باید طراحی کنیم و ببینیم مشکلات چیست و او می‌خواهد چه‌کسی را به عنوان مربی انتخاب کند.

كاشانی استعفایی نداده؛ باید ببینم می‌خواهد با كدام مربی كار كند

 علي سعيد‌لو رئيس سازمان تربيت بدني در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه اخير وي با حبيب کاشاني گفت: از طريق فدراسيون فوتبال وضعيت باشگاه‌ها را پيگيري مي‌کنم و آنها مخصوصا وضعيت ليگ را گزارش مي‌دهند. حتي هيات رئيسه، ليگ دسته يک را به ما گزارش مي‌دهد اما به خاطر اينکه مسئول 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس و رئيس مجمع 2 باشگاه هستم براي اين کار جلسه جداگانه‌‌اي مي‌گذارم. وضعيت ساير باشگاه‌ها را هم پيگير هستم و با هيات مديره‌هايشان جلسه مي‌گذاريم و از فدراسيون گزارش مي‌خواهم.

رئيس سازمان تربيت بدني تصريح کرد: با فتح الله زاده و کاشاني جلسه گذاشتم. يکي از اين دو باشگاه (استقلال) نايب قهرمان ليگ برتر شد که امتياز خوبي بود و با اختلاف يک امتياز دوم شد. اين نشان مي‌دهد 2 تيم خيلي به هم نزديک هستند. در فينال جام حذفي هم بازي خوبي انجام شد و ملوان با همه توانمندي‌اش به عنوان يک تيم خوب شهرستاني به فينال آمد. به نظر من هر دو تيم قهرمان هستند.

وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه در جلسه‌اي که با کاشاني داشتيد در مورد بحث استعفاي او نيز صحبتي به ميان آمد خاطرنشان کرد: کاشاني به بنده استعفا نداده و در جلسه‌اي گفته که مي‌خواهم بروم اما ما بحث کرديم که چرا استعفا بايد بدهد؟ بايد طراحي کنيم و ببينيم مشکلات چيست و مي‌خواهد با چه کسي کار کند و چه کسي را مربي بگذارد. اينکه کار را رها کنيم راحت‌ترين کار است و حتي اگر کسي بخواهد استعفا بدهد اول سامان مي‌دهد و در وضعيت شلوغ استعفا نمي‌دهد. بايد به پرسپوليس که جزء محبوب‌ترين باشگاه‌ها است، کمک کنيم.

سعيدلو درباره اينکه چه برنامه‌هاي براي پرسپوليس دارد گفت: در اين هفته با کاشاني و فتح الله زاده و بازيکناني که مي‌روند جلسه مي‌گذاريم چرا که در فصل نقل و انتقالات هستيم اما طرفداران نگران نباشند. اين سال دوم است که پرسپوليس در جام حذفي به صورت پياپي قهرمان شده هر چند قرار نيست اينها هر سال اول شوند. بقيه تيم‌ها هم هستند و زماني براي ما شيرين است که همه به ميدان بيايند.

رئيس سازمان تربيت بدني در ادامه گفت‌وگو در خصوص قانون سقف قراردادها براي فوتبال يادآور شد: اين قانون نيست و تصميمي است که آقايان در ليگ گرفته‌اند و بنده هم خواستم گزارشي ارائه بدهند و قرار شده امروز گزارش کاملي بدهند.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا بحث قانون سقف قراردادها قرار است در ساير رشته‌ها هم اعمال شود تاکيد کرد: مهم اين است که حد و حدود همه مسائل را کنترل کنيم نه اينکه اينگونه باشد که ديکته کنيم. به عنوان مثال بازيکنان بسکتبال يا برخي از رشته‌ها گله دارند بنابراين يکي از سياست‌هاي سازمان تربيت بدني اين است که آنها را متعادل کند و نوع دريافت‌ها طوري باشد که براي عده‌اي سرخوردگي پيش نياورد.

سعيدلو درپايان درباره وزرات ورزش گفت: گزينه وزارت ورزش و جوانان را فقط رئيس‌جمهور مي‌داند و من اطلاعي ندارم.
گزينه‌هايي براي اين وزارتخانه مطرح است اما گزينه نهايي را رئيس جمهور در هفته جاري اعلام خواهد کرد،

 

دیدگاه‌ها