کد خبر : 46448 | 26 خرداد 1390 ساعت 09:35 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

محمد سیسوکو: از پیشنهاد رئال خوشحالم ولی من بازیکن یووه ام

محمد سیسوکو، بازیکن خط میانی یوونتوس در صحبتهایی اعلام کرد که از پیشنهاد رئال برای جذب او بسیار خوشحال شده و در عین حال به این نکته اشاره کرد که در نظر دارد تا به قراردادش با باشگاه ایتالیایی متعهد بماند.

محمد سیسوکو: از پیشنهاد رئال خوشحالم ولی من بازیکن یووه ام

 او که پیش از این سابقه حضور در والنسیا را دارد، در رادار تیم مادریدی قرار گرفته و سران رئال در نظر داشتند تا او را به عنوان جانشین لاسانا دیارا به خدمت بگیرند

 با این وجود ستاره باشگاه یووه اعلام کرده که می خواهد در تیم تورینی بماند. سیسوکو به مارکا گفت:« تمام چیزهایی که می دانم به مطالب چاپ شده در روزنامه ها برمی گردد. خوشحالم که تیمی مثل رئال مادرید مرا می خواهد.این فوق العاده است ولی هنوز دو سال دیگر از قرارداد من با یوونتوس باقی است ؛باشگاهی که احترام زیادی برای آن قائلم.به شدت از پیشنهاد رئال خوشحالم ولی من بازیکن یوونتوسم.»

 انتقال به رئال می توانست فرصت بازی کردن در کنار ژابی آلونسو، هم تیمی سابق سیسوکو در لیورپول را برای او فراهم کند.ستاره مالیایی با یادآوری آن دوران گفت:« دوره ویژه ای بود. بازی کردن در کنار ژابی آسان است.چون او بازیکن بزرگی است.من از بازی درکنار او واقعا لذت می برم و رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم.او انسان بزرگی است.»

 سیسوکو در سال 2005 والنسیا را به مقصد لیورپول ترک کرد:« من به نسبت دوران حضورم در والنسیا بهتر شده ام.بازیکن کامل تر و با تجربه تری هستم. وقتی 17 ساله بودم به والنسیا پیوستم و الان بعد از بازی کردن در انگلیس و ایتالیا بهتر شده ام.»

 پیش از این صحبتهایی درمورد احتمال انتقال سیسوکو به لیون هم به گوش می رسید.

 

دیدگاه‌ها