کد خبر : 46788 | 30 خرداد 1390 ساعت 20:52 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه مس كرمان قانون مداری خود را در جذب بازیكن نشان می دهد

مدیر عامل باشگاه مس کرمان گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های انجام شده در جذب بازیکن قانون مداری خود را نشان می دهیم و در این راستا خود را در کنار سازمان لیگ و سایر باشگاههای ملتزم به قانون می دانیم.

باشگاه مس كرمان قانون مداری خود را در جذب بازیكن نشان می دهد

 به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي باشگاه مس کرمان ''فتح الله نژاد زماني'' افزود: هر چند اجراي قانون رعايت سقف قراردادها موجب پنهان کاري و ابداع روشهاي بسيار ساده براي دور زدن قانون شده، اما معتقديم که قانون بد، بهتر از بي قانوني است.
 وي ادامه داد: اميدوارم بازيکنان مورد نظر ما با همراهي سرمربي تيم و با رعايت قانون جذب شوند، اگر چه دوستان شرايطي را به وجود آورده اند که جذب بازيکن داخلي با رعايت سقف قرارداد مشکل به نظر مي رسد.
 نژادزماني بيان کرد: در واقع با قانون کنوني سقف قراردادها برخي براي يافتن راه تقلب تلاش مي کنند و نتيجه اين مي‌شود که باشگاهي مانند مس کرمان که به قانون پايبند است، در طول فصل به زحمت مي‌ افتد اما ديگران به راحتي به موفقيت مي‌ رسند.
 مدير عامل باشگاه مس کرمان گفت: با پيگيري هاي صورت گرفته و مساعدت مسوولان شرکت ملي صنايع مس ايران تمامي مطالبات بازيکنان تيم فوتبال باشگاه تا شنبه هفته آينده پرداخت مي شود.
 وي اظهار داشت: کميته نقل و انتقالات باشگاه با همراهي سرمربي تيم در حال رايزني و پيگيري جذب بازيکنان مورد نظر کادر فني هستند.
 نژادزماني گفت: خوشبختانه بيشتر بازيکنان تيم مس با باشگاه قرارداد دارند و از اين رو شاهد کمترين تغييرات در تيم خواهيم بود.
 وي ادامه داد: بازيکناني که مهلت قرارداد آنها با باشگاه به پايان رسيده نيز در اولويت ما براي تمديد قرارداد هستند.
 نژاد زماني در ادامه با اشاره به اينکه تمرينات تيم فوتبال مس کرمان از اواخر هفته جاري به طور جدي در کرمان آغاز مي شود، افزود: اميدوارم در ليگ يازدهم ضمن نشان دادن چهره اي خوب و قدرتمند، نفرات بومي بيشتري را به فوتبال ملي معرفي کنيم و دوستداران فوتبال را راضي نگه داريم.

دیدگاه‌ها