کد خبر : 48023 | 15 تیر 1390 ساعت 00:49 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلال اكبری:ماندنم در پرسپولیس قطعی نیست

سید جلال اکبری در خصوص وضعیتش در فصل بعد گفت: با توجه به این که قراردادم با تیم پرسپولیس به پایان رسیده هنوز ماندنم در پرسپولیس مشخص نیست ولی تا چند روز آینده با مسئولان این تیم مذاکره می کنم.

جلال اكبری:ماندنم در پرسپولیس قطعی نیست
سيد جلال اکبري مدافع سابق تيم پرسپوليس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: پيشنهاداتي از سوي تيم هاي ليگ برتري از جمله تيم سپاهان براي بازي در فصل بعد داشته ام اما اولويتم تيم پرسپوليس است که هنوز وضعيتم با اين تيم براي فصل بعد مشخص نيست.

وي در ادامه اظهار داشت: با توجه به اينکه تيم پرسپوليس اولويتم براي فصل بعد مي باشد تا زماني که تکليفم براي ماندن در اين تيم مشخص نشود با هيچ تيمي مذاکره نخواهم کرد.

اکبري تصريح کرد: به خاطر هواداران پرشمار تيم پرسپوليس و برنامه ريزي مناسب براي قهرماني در ليگ يازدهم به پيشنهاد ديگر تيم ها جوابي نداده ام و مايلم فصل بعد هم در اين تيم توپ بزنم.

وي در خصوص حضور استيلي به عنوان سرمربي تيم پرسپوليس در فصل بعد خاطرنشان کرد: استيلي يکي از مربيان با دانش کشورمان است و کارنامه درخشاني در مربيگري دارد که به طور حتم تيم پرسپوليس با اين مربي مي تواند يکي از مدعيان قهرماني در ليگ يازدهم باشد.

دیدگاه‌ها