کد خبر : 48189 | 17 تیر 1390 ساعت 20:29 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازیکن صبای قم به پاس همدان پیوستند

دو بازیکن تیم فوتبال صبای قم با جدایی رسمی از صبا و لیگ برتر راهی پاس همدان لیگ دسته اول جام آزادگان شدند.

دو بازیکن صبای قم به پاس همدان پیوستند
در حالی که بازار نقل و انتقالات یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز بیست و هشتمین روز خود را سپری می کند، دو بازیکن دیگر نیز از تیم فوتبال صبای قم جدا شدند.

بلافاصله بعد از پایان دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس، عبدالله ویسی سرمربی صبای قم اسامی برخی از بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار داد و نسبت به استفاده از آنها تمایلی نشان نداد.

در این بین بازیکنانی همچون داود حقی، فرزاد حاتمی، هادی اصغری و محسن بیاتی نیا مورد توجه کادر فنی صبای قم نبودند و همانگونه که انتظار می‌رفت، این بازیکنان که برخی از آنها قراردادشان نیز با صبا به پایان رسیده بود، رسما نماینده قم را ترک کردند.

این در حالی است که در بین بازیکنان مورد نیاز عبداالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم برای حضور در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، احمد تقوی و سیدعلیرضا میرشفیعیان قرار دارند که غیر منتظره از صبا جدا شدند.

تقوی که در پایان هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از تیم فوتبال راه آهن شهرری جدا شد و به تیم فوتبال صبای قم پیوست، در دو فصل اخیر به عنوان هافبک سمت راست تیم صبای قم مقابل حریفان لیگ برتری به میدان رفت.

میرشفیعیان نیز که در پایان نهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز جدا شد و به تیم فوتبال صبای قم آمد، در دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال به عنوان مدافع چپ صبای قم برابر حریفان در ترکیب اصلی صبا حضور داشت.

تقوی و میرشفیعیان در حالی از صبای قم جدا شدند که قرارداد تقوی با صبا به پایان رسیده بود اما میرشفیعیان با رضایت کامل حتی در باشگاه صبا حضور یافت و با صبای قم قرارداد داخلی امضاء کرد اما سرنوشت مبهم وضعیت مالی تیم فوتبال صبای قم سبب شد تا با اولین پیشنهاد از سوی تیم فوتبال پاس همدان راهی این تیم لیگ دسته اولی شود.

بازیکنان صبای قم در حالی راهی پاس همدان شدند که این تیم همدانی در پایان دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با قرار گرفتن در مکان شانزدهم جدول رده بندی، به همراه تیم های فوتبال پیکان قزوین و استیل آذین تهران راهی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان شد.

میرشفیعیان به تیمی رفت که هدایت آن را فراز کمالوند مربی سابق این بازیکن در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بر عهده دارد و تقوی نیز در حالی راهی پاس همدان شد که بعد از سال ها که به اتفاق داود حقی در لیگ در کنار یکدیگر بودند، این بار از دوست صمیمی خود جدا شد و حقی به ذوب آهن اصفهان رفت.

دیدگاه‌ها