کد خبر : 48379 | 19 تیر 1390 ساعت 18:41 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

لك‌چیرا: به خاطر هواداران پرشور بوشهری تمدید كردم

ایوان پترویچ گفت: با مساعد دیدن اوضاع باشگاه شاهین و بخاطر هواداران پرشور شاهین قرارداد خود را تمدید کردم.

لك‌چیرا: به خاطر هواداران پرشور بوشهری تمدید كردم

 ايوان پترويچ و لک چيرا قرارداد خود را با شاهين بوشهر تمديد و در تمرينات تيم شرکت کردند. سايت باشگاه شاهين با پترويچ و لک چيرا گفت‌وگو کرده است که در ادامه مي‌آيد:

 ايوان پترويچ هافبک صربستاني در مورد تمديد قرارداد گفت: مذاکرات خوبي را با مسئولين باشگاه شاهين بوشهر انجام دادم و در نهايت با مساعد ديدن اوضاع باشگاه شاهين و بخاطر مردم عزيز و هواداران پرشور شاهين قرارداد خود را تمديد کردم.

 پترويچ ضمن بيان اين جمله که کادر مديريتي جديد شاهين بسيار مصمم و جدي براي موفقيت باشگاه هستند، افزود: حميد درخشان مربي بزرگي در فوتبال ايران است و من افتخار مي‌کنم که در شاهين بوشهر زير نظر ايشان فعاليت خواهم کرد.


 لک چيرا مدافع کروات شاهين بوشهر نيز در خصوص تمديد قرارداد با باشگاه شاهين بوشهر بيان کرد: پس از پايان ليگ، پيشنهاداتي از تيم هاي ليگ برتري دريافت کردم ولي بخاطر هواداران متعصب و پرشور بوشهري، تيم شاهين اولويت اول من براي ليگ يازدهم بوده که پس از انجام مذاکرات نهايي با مسئولين باشگاه، تصميم به تمديد قرارداد گرفتم.

 لک چيرا گفت: تسلط حميد درخشان به زبان انگليسي، در ارتباط من با مربي تيم بسيار موثر است و اميدوارم که در ليگ يازدهم براي شاهين بوشهر بازيکن موثري باشم.

 

دیدگاه‌ها