کد خبر : 49963 | 08 مرداد 1390 ساعت 12:00 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیری آنری: از این وضعیت آرسنال رنج می‌برم

ستاره‌ی پیشین تیم آرسنال از تماشای تیم سابقش در اوضاع فعلی رنج می ‌برد.

تیری آنری: از این وضعیت آرسنال رنج می‌برم

   تيري آنري که بهترين دوران بازيگري‌اش را در جمع توپچي‌هاي لندن سپري کرده، در حال حاضر از آمريکا تنها مي‌تواند از راه دور نظاره‌گر عملکرد تيم سابقش باشد. هرچند که اين عملکرد در سال‌هاي اخير به گونه‌اي بود که اسطوره‌ي فرانسوي باشگاه را به تاسف واداشته است.

مهاجم شماره 33 تيم نيويورک ردبولز که پس از پشت سر گذاشتن چند فصل نه چندان موفق در بارسلونا راهي ليگ آمريکا شد، درباره‌ي علاقه‌اش به آرسنال گفت: من يکي از هواداران اين تيم هستم. دوست دارم وقتي بازي‌هاي تيم محبوبم را تماشا مي‌کنم تيمم ببرد. دوست دارم با اين که در آرسنال نيستم آنها قهرمان شوند. اتفاقي که در اين چند سال رخ نداده است. وقتي مي‌بينم تيم نتيجه نمي‌گيرد رنج مي‌برم.

آنري ادامه داد: ما چندين سال است که هيچ جامي به دست نياورده‌ايم و اين موضوع من را آزار مي‌دهد. به هر حال اميدوارم اين اتفاق در اين فصل رخ دهد و آرسنال پس از شش سال که چيزي به دست نياورده، قهرمان شود. من به تيم اعتقاد دارم و فکر مي‌کنم مي‌تواند امسال به موفقيت دست پيدا کند.

ستاره‌ي پيشين تيم بارسلونا درباره‌ي حضور آرسن ونگر فرانسوي که اين روزها انتقادهاي زيادي درباره‌ي سياست‌هاي فوتبالي‌اش صورت گرفته عنوان کرد: سرمربي چهره‌ي تيم را عوض کرده و اگر من جاي سران باشگاه بودم و مسئوليتي داشتم آرسن ونگر را براي تمام عمر به عنوان سرمربي تيم انتخاب مي کردم. البته مي‌دانم که در چند سال اخير ونگر دردسرهايي داشته است، اما به هر حال اميدوارم او بتواند امسال با حل کردن مشکلات تيم قهرماني را به دست بياورد. يک مربي بايد اين خصوصيت را داشته باشد زماني که تيم خوب کار نمي‌کند از بازيکنانش حمايت کند تا تيم به نتيجه برسد. کاري که ونگر به خوبي بلد است و اميدوارم امسال نتيجه هم بگيرد.

آنري درباره‌ي جدايي احتمايي سسک فابرگاس و سمير نصري از جمع توپچي‌هاي لندن هم اظهار کرد: باشگاه آرسنال به يک يا چند بازيکن وابسته نيست و حتي در صورتي که اين اتفاق رخ دهد باز هم مي‌تواند به عملکرد خوبش ادامه بدهد. تيم به کار گروهي و تلاش دسته جمعي تمام بازيکنان نتيجه مي‌گيرد نه درخشش يک يا دو ستاره.

وي درباره‌ي حضور ژروينيو که يکي از خريد‌هاي تابستاني آرسن ونگر است عنوان کرد: او را از مدت‌ها پيش مي‌شناسم و به نظر من بازيکن بسيار باکيفيتي است که مي‌تواند با مهارت خود و تنوعي که معمولا در سبک بازي‌اش به وجود مي‌آورد کمک زيادي به تيم ما کند و باعث موفقيت شود. ژروينيو ديد و سرعت زيادي در بازي دارد. او در حال حاضر بازيکن باشگاه آرسنال است و شک نکنيد باشگاه بازيکني که به درد تيم نخورد را خريداري نخواهد کرد.

آنري در پايان درباره‌ي احتمال بازگشتش به آرسنال گفت: واقعا دوست دارم به باشگاه برگردم و هر نقشي مي توانم در تيم داشته باشم، نه فقط به عنوان بازيکن. دوست دارم در آينده بخشي از باشگاه آرسنال را رقم بزنم البته همه چيز در اختيار من نيست و اين من نيستم که بايد درباره‌ي اين موضوع تصميم گيري کنم.

تيري آنري در سال‌هاي حضورش در ليگ برتر انگليس به عنوان يکي از گلزن‌ترين مهاجمان تيم شناخته شد و محبوبيت خاصي بين هواداران داشت. بازگشت او به همراه بارسلونا به لندن براي بازي در ليگ قهرمانان اروپا و استقبال گرم تماشاگران از آنري لحظات زيبايي را در فوتبال اروپا رقم زد.

 
 

دیدگاه‌ها