کد خبر : 1625448 | 31 تیر 1398 ساعت 13:06 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

یاسپر سیلسن:

بازی در والنسیا بهتر از نیمکت‌نشینی در بارسا است

یاسپر سیلسن، دروازه‌بان هلندی که اخیراً از بارسلونا به والنسیا منتقل شده می‌گوید بازی کردن در والنسیا بهتر از نیمکت‌نشینی در بارسا است.

بازی در والنسیا بهتر از نیمکت‌نشینی در بارسا است

به گزارش "ورزش سه"، یاسپر سیلسن، دروازه‌بان هلندی که اخیراً نوکمپ را ترک کرده و راهی مستایا شده تا پیراهن والنسیا را بر تن کند می‌گوید از نیمکت‌نشینی و قرار گرفتن پشت سر مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسا خسته شده بوده و بازی در والنسیا را به نیمکت‌نشینی در بارسا ترجیح می‌دهد.

 

1421048

 

والنسیا در ماه ژوئن امسال برای به خدمت گرفتن سیلسن 35 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کرد. این دروازه‌بان هلندی سه فصل بازیکن بارسلونا بود ولی همواره پشت سر مارک آندره تراشتگن قرار گرفته و نقش ذخیره او را بازی می‌کرد.

 

سیلسن، دروازه‌بان ملی‌پوش هلندی در گفتگو با مارکا درباره شرایط جدید خود گفت:" من با بارسلونا یا هیچ تیم دیگری مشکل ندارم. برای من مهمترین چیز این است که بازی کنم. تنها دلیل حضورم در والنسیا همین است".

 

دروازه‌بان هلندی والنسیا در ادامه گفت:" انتقال به والنسیا برای من قدمی رو به عقب نیست. بین نیمکت‌نشینی در بارسا و بازی کردن در والنسیا، بازی کردن در والنسیا برای من به مراتب بهتر است. این مساله خیلی ساده است. حضور من در والنسیا به هیچ وجه عقب‌گرد نیست".

 

دیدگاه‌ها