کد خبر : 50117 | 09 مرداد 1390 ساعت 23:33 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

آنری در لندن قهرمان شد

تیم آمریکایی توانست با 4 امتیاز بالاتر از تیمهای پاریس سنت ژرمن ، آرسنال و بوکا جونیورز قهرمان امارات کاپ شود.

آنری در لندن قهرمان شد
تیری هانری بازیکن افسانه ای توپچی ها همراه با تیم نیویورک رد بولز قهرمان کاپ امارات شد...
به گزارش آرسنال دات آی آر در آخرین بازی این تورنمنت تدارکاتی تیمهای آرسنال و نیویورک رد بولز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و با این یک امتیاز تیم آمریکایی توانست با 4 امتیاز بالاتر از تیمهای پاریس سنت ژرمن ، آرسنال و بوکا جونیورز قهرمان امارات کاپ شود.
در این بازی آرسنال با ترکیب زیر وارد میدان شد: ژسنی - سانیا - کوشلنی - ورمالن - گیبز - سانگ - ویلشر - روسیسکی - رمزی - جروینیو - ونپرسی در دقیقه 6 بازی با مصدومیت ویلشر، بنیک آفوبه بازیکن جوان آرسنال وارد زمین شد.

در این نیمه آرسنال با گل دقیقه 42 رابین ونپرسی روی یک ضربه ایستگاهی از حریف خود پیش افتاد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. در شروع نیمه دوم آرسنال چند موقعیت گلزنی به دست آورد که با بی دقتی بازیکنان از دست رفت.
بازیکنان تعویضی آرسنال در این نیمه شاماک،ولا،آرشاوین،بارتلی و ابوئه بودند که به جای ونپرسی،جروینیو،آفوبه،کوشلنی و سانیا وارد زمین شدند. در نهایت در دقیقه 85 و روی حرکتی که از یک کرنر برای نیویورک به دست آمده بود و در یک رفت و برگشت آرسنال گل تساوی را دریافت کرد، تیری هانری روی این گل نقش زیادی داشت و پاس منجر به گل را داد.
 البته در نهایت توپ با تاثیر بارتلی وارد دروازه شد و گل به نام وی ثبت شد. پس از این گل آرسنال تلاش موثری برای زدن گل نداشت تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و آرسنال در کسب کاپ امارات هم ناکام بماند!
از نکات جالب بازی می توان به استقبال گرم هواداران از تیری هانری اشاره کرد. مصدومیت ویلشر هم از نکات مهم بازی بود که باید منتظر اخبار آن باشیم.

دیدگاه‌ها