کد خبر : 50252 | 11 مرداد 1390 ساعت 12:09 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

معصومی:

چند روز بیشتر منتظر استیل‌آذین نمی‌مانم

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال و مسئول فنی تیم استیل‌آذین گفت:‌ نمی‌توانم بیشتر از چند روز دیگر منتظر استیل‌آذین باشم.

چند روز بیشتر منتظر استیل‌آذین نمی‌مانم

 بابک معصومي گفت: هدايتي اين روزها سرش با فوتبال شلوغ است. اميدوارم هفته آينده بتوانيم در مورد فوتسال جلسه داشته باشيم تا تکليف تيم مشخص شود.

وي افزود: چند بازيکن در اختيار گرفته‌ايم و تمرينات هم در حال برگزاري است. در نهايت چند روز ديگر منتظر استيل‌آذين هستيم و اميدواريم تکليف تيم روشن شود. من بيش از اين نمي‌توانم به بچه‌ها قول بدهم و از آنها بخواهم در تمرينات شرکت کنند و با جايي قرارداد نبندند. اگر در چند روز آينده خبري نشد، با استيل‌آذين قطع همکاري مي‌کنم.

معصومي با اشاره به تيم فوتسال پرسپوليس تصريح کرد: قبلا هم گفته‌ام، باز هم مي‌گويم که اميدوارم رابطه شمسايي و حيدريان را خراب نکنند. اين دو با هم خوب هستند، اگر کسي بين آنها نفوذ نکرده و روابط را خراب نکند، پرسپوليس يک سال خيلي خوب را پيش رو دارد.

مسئول فني تيم فوتسال استيل‌آذين در مورد تيم ملي گفت: به عقيده من خوب است سرمربيگري تيم همچنان به عهده علي صانعي باشد و ناصر صالح را هم به عنوان مدير فني بياورند چون فکر مي‌کنم در ايران هيچ‌کسي دانش صالح را ندارد. او چند شغله نيست و اگر کنار تيم ملي باشد، دوگانگي در کارش نخواهد داشت.

معصومي ادامه داد: ناصر صالح آدم باشخصيتي است و من به تجربه و دانش او اعتقاد دارم، اگر او کنار صانعي قرار بگيرد، تلفيقي از جواني و تجربه در تيم ملي ايجاد خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها