کد خبر : 50931 | 18 مرداد 1390 ساعت 13:16 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی دوستانه فردا شب مقابل کره‌جنوبی

تیم ملی ژاپن به ماتسودا ادای احترام خواهدكرد

تیم ملی فوتبال ژاپن در دیدار دوستانه فردا شب مقابل کره‌جنوبی به مدافع این تیم که هفته گذشته به دلیل حمله قلبی در گذشت، ادای احترام خواهد کرد.

تیم ملی ژاپن به ماتسودا ادای احترام خواهدكرد

     به نقل از کنفدراسيون فوتبال آسيا، تيم آلبرتو زاکروني در ورزشگاه آتسوبتسو قبل از تمرين حلقه‌اي‌ ايجاد مي‌کنند و به احترام نائوکي ماتسودا يک دقيقه سکوت خواهند کرد.

کيسوکه هوندا، ستاره تيم زسکا مسکو روسيه در اين باره گفت: مطمئنم ماتسودا آرزو رسيدن به اهداف بيشتري را داشت، همه با شنيدن اين خبر بسيار ناراحت شدند.
همه ما به تماشاي رقابت‌هاي جام‌جهاني 2002 کره و ژاپن نشستيم که وي در آن حضور داشت و از شيوه بازي اين بازيکن متأثر شديم. در حقيقت به خاطر بازي‌ بسيار خوب امثال ماتسودا است که ما الان اينجا هستيم.

هوندا اضافه کرد: ما نبايد فکر کنيم که اين راه به پايان رسيده است. مرگ ماتسودا نشانگر شروع کاري جديد است. ما بايد با اين روحيه رو به جلو حرکت کنيم.

ماتسودا 40 بار در تيم ملي فوتبال کشورش حاضر شد و در چهار مسابقه جام‌جهاني 2002 که ژاپن به يک‌چهارم نهايي راه يافت، به عنوان دفاع راست بازي کرد، اما فعاليت بين‌المللي وي در سال 2005 به پايان رسيد؛ زماني که زيکو، سرمربي برزيلي ژاپن وي را از ترکيب تيم ملي کنار گذاشت.

 

دیدگاه‌ها