کد خبر : 51391 | 23 مرداد 1390 ساعت 17:23 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

سنجری:نگران غیبت هوری نیستم

احمد سنجری سرمربی مس سرچشمه کرمان وضعیت متزلزلی در این تیم دارد و شاید شکست مقابل پرسپولیس حکم به برکناری او بدهد.

سنجری:نگران غیبت هوری نیستم

 او در آستانه بازی با پرسپولیس می گوید:«شانس برد ما و پرسپولیس به یک اندازه است اما سعی می کنیم این بازی را به نفع خود رقم بزنیم.تمریناتی که داشتیم روی نقاط ضعفی بود که در این چند بازی ما وجود داشت. در این 3 بازی گذشته مشکلاتی داشتیم که باعث شد نتیجه نگیریم ولی با توجه به انگیزه ای که در تیم ما هست، برای بازی با پرسپولیس آماده ایم.»
 
 او ادامه می دهد:«همیشه بازی با استقلال و پرسپولیس برای تیم ها انگیزه ایجاد می کند. البته تیم من برای هر بازی با انگیزه کار می کند ولی باید قبول کنیم که دیر جمع شدن تیم ما باعث شده نتوانیم آن طور که باید نتیجه بگیریم . نا امید نیستیم و در وقفه ای که لیگ دارد، سعی می کنیم مشکلات را رفع کنیم.پرسپولیس هم شرایط خوبی ندارد و مثل ما شروع مناسبی نداشته است. استیلی تحت فشار است و ما هم 3 بازی نتیجه نگرفتیم. دو تیم برای رسیدن به پیروزی هرکاری می کنند ولی معتقدم شانس پیروزی دو تیم مساوی است.»
 
 سنجری تاکید می کند:« برای پیروزی چه در خانه چه در خارج از خانه باید تلاش کرد. میزبان بودن ضامن پیروزی نیست. ما هم بازیکنان خوبی داریم که انگیزه زیادی برای موفقیت دارند. بردن پرسپولیس در واقع با یک تیر 2 نشان زدن است. اول 3 امتیاز را می گیریم و دوم هم اعتمادبه نفس و هم شرایط روحی روانی تیم بازسازی می شود.»
 
سنجری در خصوص جایگزین حسن هوری در درون دروازه می گوید:«: نگران این موضوع نیستم. 2 دروازه بان خوب داریم که جای هوری را پرمی کنند. تنها مشکل ما این است که هنوز از لحاظ میزبانی مشکل داریم. بازی های ما در ورزشگاه باهنر مس برگزار می شود و حتی بازی هایی هم که میزبانیم، عملا میهمان محسوب می شویم. ما تا نیم فصل میهمان هستیم و بعد از نیم فصل شاید بازی های ما رفسنجان برگزار شود.»

دیدگاه‌ها