کد خبر : 51431 | 24 مرداد 1390 ساعت 10:42 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس ببازد، بحران‌زده می‌شود

سنجری: هدف اول ما برد است

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: هدف اول ما برد است اما اگر یک امتیاز هم از پرسپولیس بگیریم خوب است.

سنجری: هدف اول ما برد است

  احمد سنجري در مورد ديدار سه‌شنبه شب برابر پرسپوليس اظهار داشت: تيم ما براي آماده سازي و حضور در ليگ برتر فقط 22 روز فرصت داشت و به همين دليل هماهنگ نيستيم. از نظر بدني بازيکنان ما عقب‌تر از ساير تيم‌ها هستند ولي در جلسه فني باشگاه قرار شد با همين شکل به کارمان ادامه بدهيم تا پس از تعطيلي ليگ يک اردوي خوب براي تيم برگزار کنيم. از هفته ششم مس سرچشمه جديد را خواهيد ديد.

وي ادامه داد: اهل بهانه آوردن و توجيه کردن نيستم و مي‌دانم ليگ برتر سخت است و بهانه داوري هم نمي‌آوريم. ما مربي هستيم، اگر به هدفمان برسيم مي‌گويند موفق هستيم و سرمان را بالا مي‌گيريم و اگر نتوانيم به هدفمان برسيم مي‌گويند ناموفق هستيم. بايد صبور باشيم. من 27 سال است که در فوتبالم، با آگاهي وارد ليگ برتر شده‌ام و به فشردگي مسابقات هم اعتراضي ندارم.

سنجري در مورد اينکه تمام اين شرايط در ديدار با پرسپوليس هم هست و تصور مي‌کند در اين ديدار تيمش نسبت به گذشته بهتر بازي کند، گفت: بازيکنان تمام تلاششان را براي اين بازي خواهند کرد. هدف اول ما برد است اما اگر يک امتياز هم از پرسپوليس بگيريم براي ما خوب است.

سرمربي مس سرچشمه در مورد اينکه در صورت برتري برابر پرسپوليس اين تيم براي اولين بار در تاريخ به رده هجدهم جدول ليگ سقوط خواهد کرد گفت: شايد اگر اين تيم نتايج بهتري در هفته‌هاي قبل مي‌گرفت بازي با مس سرچشمه برايشان تا اين حد حساس نمي‌شد ولي اکنون امتياز ديدار با ما برايشان حياتي است. اگر اين تيم در کرمان بازنده شود بحران‌‌زده خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها