کد خبر : 51540 | 25 مرداد 1390 ساعت 13:25 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

سنجری: از ابتدا تهاجمی نخواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه‌ی کرمان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس عنوان کرد: در این بازی در نیمه‌ی اول سعی می‌کنیم بیشتر به کارهای دفاعی فکر کنیم و از همان ابتدا تهاجمی نخواهیم بود.

سنجری: از ابتدا تهاجمی نخواهیم بود

   ‌احمد سنجري با اشاره به اينکه شرايط تيمش نسبت به ساير تيم‌هاي ليگ برتري متفاوت است، تصريح کرد: بعد از نتيجه‌هاي هفته‌هاي اول خيلي‌هاي فکر مي‌کنند که بازيکنان ضعيفي داريم، اما اين طور نيست. ما فقط 22 روز براي آمادگي تيم فرصت داشتيم.

وي افزود: تيم خوب و با انگيزه‌اي داريم و همانطور که قبلا گفتم بعد ازپنج هفته شرايط لازم براي هماهنگي پيدا خواهيم کرد. دربازي امشب تغييراتي را در نحوه‌ي بازي و نفرات اعمال خواهيم کرد که اميدوارم بتوانيم موفق باشيم.

سنجري در ادامه درباره‌ي شايعاتي مبني بر دادن اولتيماتوم به وي توسط مديرعامل باشگاه گفت: ديشب در هتل با مديران باشگاه صحبت کردم و ايشان گفتند که هيچ مصاحبه‌اي مبني بر دادن اولتيماتوم به من را با هيچ رسانه‌اي را نداشه و حمايت کامل را خواهند داشت.

سرمربي مس سرچشمه در پايان در مورد بازيکن نيجريه‌اي که تازه به اين تيم ملحق شده است تاکيد کرد: اين بازيکن سه روز بيشتر نيست که به ما اضافه شده است و بخاطر ارتفاع شهر سرچشمه نتوانست تمرينات خوبي را با ما داشته باشد، اما قطعا در بازي امشب از آن استفاده خواهيم کرد.

 
 

دیدگاه‌ها