کد خبر : 51604 | 26 مرداد 1390 ساعت 02:06 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

سنجری: سهمیه كرمان را حفظ می‌كنیم

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه از نتیجه تساوی مقابل پرسپولیس اظهار خوشحالی کرد.

سنجری: سهمیه كرمان را حفظ می‌كنیم
احمد سنجري پس از تساوي 2 بر 2 مقابل پرسپوليس گفت: از کسب اين نتيجه خوشحال و راضي‌ام اما بايد بپذيريم تيم ما هنوز مشکلات فني دارد که به دليل اين است که شرايط‌‌مان با تمام تيم‌هاي ليگ برتري فرق مي‌کند.

وي افزود: مدت کمي پيش از شروع ليگ براي هماهنگي در اختيار داشتيم و بازي‌هاي ابتدايي ما حکم بازي‌هاي تدارکاتي را دارد. با اين حال سعي کرديم در حداقل زماني که در اختيار داشتيم با يک مديريت خوب بازيکنان را به هماهنگي برسانيم تا بتوانيم در ليگ برتر بازي‌هاي خوبي به نمايش بگذاريم.

سنجري تاکيد کرد: پس از باخت به ملوان روي جنبه روحي و رواني بازيکنان کار کرديم و توانستيم آنها را به شرايط عادي بازگردانيم تا در بازي مقابل پرسپوليس نتيجه بگيريم.

سرمربي مس سرچشمه گفت: يکي از مشکلات عمده ما اين است که هنوز شخصيت ليگ برتري پيدا نکرديم و بازيکنان ما در ديدار با پرسپوليس نشان دادند توانايي حفظ نتيجه را ندارند و تنها علي سامره بود که در تيم ما از تجربه کافي برخوردار بود.

وي افزود: روي گل دوم پرسپوليس محمد نوري توپ را با دست جلوي پاي کاظميان انداخت تا گل تساوي پرسپوليسي‌ها به ثمر برسد و نتيجه عوض شود در صورتي که اگر اين اتفاق نمي‌افتاد ما پيروز ميدان بوديم.

سنجري اظهار داشت: تيم ما به صورت اتفاقي مساوي نگرفت و بازيکنان ما نشان دادند مي‌توانند به مرور زمان بهتر باشند و سهميه استان کرمان را در ليگ برتر حفظ کنند.

وي گفت: قبل از بازي با پرسپوليس با فلمينگ، مدير فني تيم‌هاي پايه مس مشورت کردم که مشورت‌هاي وي در اين بازي تأثيرگذار بود.

سنجري در پايان خاطرنشان کرد:‌ بازيکنان ضعيفي نداريم و همگي آنها با تمام توان در اختيار تيم هستند و قادرند با حريفان رقابت پاياپايي در ادامه فصل داشته باشند.

دیدگاه‌ها