کد خبر : 51680 | 26 مرداد 1390 ساعت 21:38 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایان ماموریت دهقان در شاهین در ماه آینده

ماموریت سرپرست موقت باشگاه شاهین بوشهر در اواسط شهریورماه به پایان می‌رسد.

پایان ماموریت دهقان در شاهین در ماه آینده

 بعد از اينکه مجيد ابوالفتحي؛ عضو و سخنگوي هيئت مديره باشگاه شاهين بوشهر بهمن دهقان را به عنوان مديرعامل جديد اين باشگاه انتخاب و معرفي کرد، برخي با جبهه گيري عليه نماينده تام الاختيار علي دايي صحت اين انتخاب را زير سوال ببرند و ايراد قانوني دبير هيئت رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال به مشکل اداري شاهين بوشهر را هم اين‌گونه تعبير کردند که بهمن دهقان براي احراز اين پست وجاهت قانوني لازم را ندارد، در حالي‌که در تعيين مديرعامل باشگاه بايد مراحل اداري طي شود که اکنون باشگاه شاهين بوشهر چنين کاري را آغاز کرده است.

 بهمن دهقان به عنوان سرپرست موقت نه به صورت سرپرست دايم فعاليتش را آغاز کرد و او در قدم اول بر اصلاح ساختار اوليه باشگاه و اصلاح اساسنامه شاهين بوشهر تاکيد کرد، سپس به ايجاد چارت منظم و ساختار مديريتي ورزشي و تبين نظام مهندسي مالي و تشکيل کميته فني، انضباطي و... اقدام کرد.

 بعد از انجام اين کارهاي ستادي، اصلاح اساسنامه به تصويب هيئت موسس خواهد رسيد و اعضاي هيئت مديره باشگاه نيز آن را تاييد مي‌کنند و سپس آن‌را در روزنامه رسمي کشور ثبت و مديرعامل قانوني انتخاب مي‌شود، بهمن دهقان؛ سرپرست باشگاه به دليل مشکلات شخصي و حضور در تهران به عنوان مديرعامل باشگاه در شاهين فعاليت نمي‌کند و فقط به عنوان مشاور با اين باشگاه همکاري خواهد کرد و ماموريتش در اواسط شهريورماه به پايان مي‌رسد.
 مشکلات مالي باشگاه شاهين که از فصول گذشته باقي مانده است کمر اين باشگاه محبوب جنوب کشور را خم کرده است.
 تمامي باشگاه‌هايي که سرپرست دارند مانند استقلال، پرسپوليس، صبا و شاهين بوشهر بايد تا يازده شهريور (سوم آگوست) مديرعامل و هيئت مديره داشته باشند و چارت مديريتي آنها طبق استانداردهاي AFC باشد.

دیدگاه‌ها