کد خبر : 52054 | 01 شهریور 1390 ساعت 15:07 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سنجری:همه بایدبرای تیم‌ملی وکی‌روش کارکنیم

سرمربی تیم فوتبال سرچشمه گفت: همه باید برای تیم‌ملی فوتبال و کی‌روش کار کنیم تا این تیم به موفقیت برسد.

سنجری:همه بایدبرای تیم‌ملی وکی‌روش کارکنیم

    احمد سنجري در نشست مطبوعاتي پيش از ديدار تيم‌هاي راه آهن و مس سرچشمه از هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر که امروز در محل سازمان ليگ برگزار شد، گفت: با شرايط خاصي که داشتيم در مسابقات امسال شرکت کرديم و بارها در اين مورد صحبت کردم اما وضعيت تيم روز به روز بهتر مي‌شود. ما در هفته گذشته در تمرينات اين فرصت را داشتيم که نقاط ضعف را برطرف کنيم. ضمن اينکه با آناليز راه آهن مي‌خواهيم فردا بازي قابل قبولي داشته باشيم.
 
وي ادامه داد: تيم جوان و نسبتا کم تجربه‌اي داريم، اما شکي نيست که با کاري که انجام داده‌ايم مي‌خواهيم تفکر پيروزي را در تيم جا بيندازيم. اما با اين حال هنوز هم معتقدم که گل دوم پرسپوليس به صورت سهوي اشتباه بود و باعث شد که نتيجه را از دست بدهيم که اين کاش مي‌توانستيم نتيجه را در آن لحظات حفظ کنيم اما اين چيزي از مشکلات تيم ما کم نمي‌کند.
 
سنجري تاکيد  کرد: در طول هفته روي کارهاي هجومي و دفاعي تمرين کرديم و به دنبال اين هستيم که از تهران با امتياز برگرديم. 15 روز ليگ به خاطر تيم ملي تعطيل است و اميدوارم تيم اصلي مس را که به مراتب بهتر از بازي با پرسپوليس بود پس از اين تعطيلات ببنيم اگر چه براي مشکلات نيز بايد تدابيري را بينديشيم.
 
وي در پاسخ به سؤالی مبني بر اينکه مدير عامل اين تيم تا هفته پنجم به وي فرصت داده است گفت: به عنوان کسي که 2 سال است که در مس سرچشمه کار مي‌کنم بايد عنوان کنم که با آگاهي از مشکلات و شناختي که از آنها دارم در اين تيم فعاليت مي‌کنم. در آخرين فرصتي که با منصوري مدير عامل مس سرچشمه داشتم نيز، وي و مجموعه تيم از وضعيت فني ما باخبر هستند.
 
وي افزود: پس از بازي با ملوان گفتم که کارم معلمي و مربيگري است و از طرف باشگاه فشاري بر روي من نيست. 13 کلاس مربيگري را آموزش ديدم و اين موضوع که نسبت به آينده کاري‌ام در مس سرچشمه تهديدي شده باشد را قبول ندارم اما اختيارات هر باشگاهي است که بگويم که در تيمش تغيير وضعيت بدهد.
 
سرمربي مس سرچشمه تاکيد کرد: تيم ما با همه 17 تيم ليگ برتر فرق دارد، براي تيم آماده که بخواهد تنها 2 بازيکن به مجموعه تيمش اضافه کند 5 هفته زمان کافي است اما تيمي که 7 نفر دارد و بخواهد 15 نفر به آن اضافه کند و تنها 21 روز زمان براي اين کار دارد فرصت بسيار کم است. اما باز هم به تصميم‌گيري‌ها احترام مي‌گذارم چرا که انجام کار با ديدگاه‌هاي من انجام مي‌شود و مسئوليت 5 بازي اول تا فردا به عهده من است. در ادامه اگر صلاح دانستم در خدمتيم و اگر نخواستند هم با تمام احترام هر کسي که به جاي من بيايد تمام اطلاعات تيم را به وي مي دهم. زيرا که مس از من مهم‌تر است و هر کس که بيايد اميدوارم تيم در سال اول حضورش در ليگ برتر حفظ شود.
 
وي تاکيد کرد: تيم‌هايي مانند فجر سپاسي، مس سرچشمه و چند تيم ديگر با کار زياد مي‌توانند کارهاي بزرگي در ليگ انجام دهند. سال گذشته نيز خيلي‌ها فکر نمي‌کردند بهترين عناوين را در ليگ دسته اول به دست بياوريم. خيلي‌ها مي‌گويند ليگ برتر بي رحم است اما در ليگ برتر هم فوتبال انجام مي‌شود.
 
وي ادامه داد: من بازي استقلال و فجر سپاسي را ديدم و استقلال به آن صورت تيم برتر ميدان نبود و تنها به خاطر حضور بازيکنان تاثير گذاري مثل مجيدي برنده اين ميدان شد. با اين تفاسير مي‌خواهيم تفکري را به وجود بياوريم که بازيکناني که از ليگ يک مي‌آيند نيز تاثير گذار هستند.
 
سنجري تاکيد کرد: 27 سال است که در اين فوتبال کار مي‌کنم و مي‌دانم که برخي از تيم‌هايي مثل استقلال و پرسپوليس داعيه قهرماني آسيا را دارند. اما برخي تيم‌ها سازنده هستند و بايد ديد که نگاه مديران در اين موارد به چه صورت است. شايد يک مدير هم زير فشار رسانه‌ها باشد و نگران جايگاهش. اما توانمندي هم در زمين است و فرقي نمي‌کند در کدام ليگ کار کنم. 
 
 
سرمربي مس سرچشمه ادامه داد: تيم‌هاي ليگي بايد به تيم ملي کمک کنند و بايد نيروهاي جوان و پديده‌ها را در اختيار کي روش قرار دهيم. چرا که معتقدند اين يک کار ملي است و همه بايد براي کي روش کار کنيم. سال‌ها در فوتبال آسيا در رده‌هاي مختلف عقب افتاده‌ايم و اميدوارم در آينده بتوانيم براي فوتبال کارهاي اساسي انجام دهيم. 
 

دیدگاه‌ها