کد خبر : 52514 | 07 شهریور 1390 ساعت 14:49 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برگزاری دادگاه

تکلیف پیام 17 شهریور مشخص می‌شود

تیم فوتبال پیام مشهد تا 17 شهریورماه فرصت دارد مدارک خود را به دادگاه ارائه کند.

تکلیف پیام 17 شهریور مشخص می‌شود

   جلسه دادگاه مسئولان پیام با فدراسیون با حضور محمود صفایی، مالک باشگاه و نماینده‌ای از سوی کفاشیان برگزار شد.
صفایی در این زمینه به فارس گفت: جلسه دادگاه شکایت ما با حضور نماینده‌ای از سوی فدراسیون برگزار شد. مسئولان فدراسیون اعتراض کرده بودند که دادگاه نمی‌تواند رسیدگی کند و قاضی در جواب به آنها اعلام کرد که کاری نکنید برای همگی کیفرخواست صادر کند. فدراسیون دولتی نیست و حق هر کسی ضایع شود ما باید رسیدگی کنیم.
وی ادامه داد: نماینده فدراسیون با امضای نبی به دادگاه آمده بود، اما قاضی وی را قبول نکرد و گفت که باید شخص رئیس فدراسیون و یا وکیل بیاید. پرونده ما نقصی داشت و قرار شد تا 17 و یا 18 شهریورماه پرونده را کامل کنیم تا احکام صادر شود.

تیم فوتبال پیام مشهد در پایان فصل گذشته لیگ دسته اول با 32 امتیاز در رده نهم قرار گرفت، اما چندی بعد مسئولان فدراسیون به علت بدهی‌های این تیم 3 امتیاز از پیام کسر کردند و به این ترتیب با 29 امتیاز به لیگ دسته دوم سقوط کرد. مسئولان باشگاه پیام به این رای معترض‌اند و معتقدند که از تیم ماشین‌سازی تبریز نیز باید 3 امتیاز کسر شود و حکم این موضوع را در دست دارند.

حال باید دید مسئولان پیام می‌توانند پرونده خود را مبنی بر کسر امتیاز از ماشین‌سازی کامل کنند و حکم بازگشت به لیگ دسته اول را بگیرند؟

 

دیدگاه‌ها