کد خبر : 52675 | 09 شهریور 1390 ساعت 21:25 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

خبر رسمی: الیرو الیا به یوونتوس پیوست

ستاره هلندی با امضای قراردادی 9 میلیون یورویی به تورین منتقل شد.

خبر رسمی: الیرو الیا به یوونتوس پیوست

    سران باشگاه یوونتوس اعلام کردند که الیرو الیا، با قراردادی 9 میلیون یورویی از هامبورگ به یوونتوس پیوسته است و قراردادی 4 ساله را به امضا رسانده است.

الیای 24 ساله عصر روز سه شنبه وارد تورین شد تا تستهای پزشکی اش را پشت سر بگذارد و چند ساعت قبل از پایان مهلت بازار نقل و انتقالات تابستانی، سران باشگاه تورین خبر این ستاره را اعلام کردند

دربیانیه منتشره در وب سایت یوونتوس می خوانیم:« یوونتوس اعلام می کند که با سران باشگاه هامبورگ برسر انتقال الیرو الیا ، بازیکن هلندی به توافق رسیده است. قرارداد انتقال او با مبلغ 9 میلیون یورو نهایی شده است که 4 میلیون یوروی آن در زمان انتقال این بازیکن هلندی 2.5 میلیون یورو در روز 31 ژانویه سال 2012 و 2.5 میلیون یوروی دیگر در روز 31 ژانویه 2013 پرداخت خواهد شد.»

در ادامه این بیانیه می خوانیم:« ارزش این خرید ممکن است به مبلغ 1 میلیون یوروی دیگر ، بنا به موفقیتهایی که این ستاره هلندی با یوو در طول دوران قراردادش کسب می کند افزایش یابد یوونتوس و این بازیکن هلندی قراردادی 4 ساله را به امضا رساندند.»

الیا در صحبتهایی درمورد انتقالش به یووه گفت:« می خواهم به رشد ادامه دهم و الان باید در عرصه فوتبالی یک مرحله جلو بروم . امیدواریم که این اتفاق در یوونتوس رخ دهد. من اطلاعات زیادی درمورد یوونتوس دارم و آنها قهرمانی های فراوانی در لیگ ایتالیا و لیگهای اروپایی داشته اند. یوونتوس بزرگترین تیم ایتالیاست.»

 

دیدگاه‌ها