کد خبر : 53004 | 14 شهریور 1390 ساعت 09:20 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

لازارونی: بدون شك ایران تیم قوی است

سرمربی تیم ملی قطر با بیان این که دیدار مقابل با ایران سخت خواهد بود، گفت که در این دیدار فقط به پیروزی فکر می‌کنیم.

لازارونی: بدون شك ایران تیم قوی است

    لازاروني، سرمربي برزيلي تيم ملي فوتبال قطر پيش از ديدار اين تيم با تيم ملي فوتبال ايران در چارچوب رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل تاکيد کرد که اين بازي بسيار سخت و مهم خواهد بود، اما چاره‌اي جز پيروزي در اين ديدار نداريم.


وي افزود: بدون شک ايران تيم قوي است و بازيکنان شاخص زيادي دارد. بازي با اين تيم مهم و بسيار سخت خواهد بود. آن‌ها پيش از اين هم به جام جهاني صعود کرده‌اند، بنابراين بايد براي پيروزي در اين ديدار در نهايت آمادگي باشيم.


سرمربي برزيلي قطر که جانشين راجوويچ شد، از اعلام ترکيب اصلي تيم براي ديدار فردا شب (سه‌شنبه) سر باز زد و گفت: صحبت کردن درباره ترکيب اصلي مهم نيست، مهم اين است که تيم بازي گروهي را به خوبي ارائه دهد و تمام بازيکنان وظايف خود را در زمين به نحو احسن انجام دهند. تمرکز در اين ديدار بسيار مهم خواهد بود. بازيکنان بايد تمام چيزهاي قبلي را فراموش کنند و فقط براي پيروزي در اين ديدار تمرکز کنند.


لازاروني درباره اين سوال که او در ديدار مقابل بحرين فقط براي تساوي و کسب يک امتياز تيم را به زمين فرستاد، گفت: در تمام دوران مربيگري ام فقط براي پيروزي بازي کرده‌ام، اما گاهي اوقات تيم براي پيروزي به ميدان مي‌رود، ولي تساوي کسب مي‌کند، اما به اين مساله بايد اشاره کرد که اين تساوي نتيجه‌ بدي نبود، امکان باخت در اين ديدار هم وجود داشت. در کل مساوي مقابل بحرين نتيجه‌ خوبي بود، اما براي بازي با ايران تمام تلاش خود را براي پيروزي به کار خواهيم بست. بر اين باورم که تيم ما در اين ديدار بهتر ظاهر خواهد شد. با احترامي که براي تيم ايران قائلم بايد بگويم که در اين ديدار چاره‌اي جز پيروزي نداريم.


شيخ حمد بن خليفه، رييس فدراسيون فوتبال قطر هم گفت که پيروزي مقابل ايران با سخن گفتن به دست نمي آيد، بلکه از طريق تلاش بازيکنان در زمين محقق خواهد شد.


وي تاکيد کرد: بازيکنان به خوبي از مسئوليتي که بر عهده آن‌ها است، آگاه هستند. بدون شک ديدار مقابل ايران بسيار مهم است، اما مهم‌ترين ديدار ما در اين مسير طولاني نيست، ما هنوز در آغاز راه قرار داريم. تماشاگران در اين ديدار نقش کليدي و محوري خواهند داشت از آن‌ها مي‌خواهيم که با حضور خود در ورزشگاه از تيم ملي کشورشان حمايت کنند.


رييس فدراسيون فوتبال قطر درباره اين سوال که چه تيمي در اين گروه اول خواهد شد، گفت: از نظر تئوري ايران نامزد اصلي اول شدن در اين گروه است، اما نتايجي که در دور اول اين بازي‌ها رقم خورد به خوبي نشان مي‌دهد که تمام تيم‌ها قوي هستند و هيچ مرزبندي وجود ندارد. بايد با تمام تيم‌ها با احترام برخورد کنيم.

 
 

دیدگاه‌ها