کد خبر : 53191 | 16 شهریور 1390 ساعت 09:47 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

لازارونی: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال قطر تساوی این تیم مقابل ایران را نتیجه‌ای رضایت بخش و خوب می‌داند.

لازارونی: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

 لازاروني، سرمربي برزيلي تيم ملي فوتبال قطر بعد از تساوي يک بر يک اين تيم مقابل تيم ملي فوتبال ايران در مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل گفت که ديدار دو تيم در سطح خوبي بود و با وجود شرايط نامناسب جوي نمايش خوبي را ارائه دادند.


وي افزود: بر اين باورم که هر دو تيم از لحاظ فني بازي خوبي را ارائه دادند و تماشاگران با وجود گرماي بيش از حد هوا که مطمئنا در عملکرد دو تيم تاثير گذاشت، از اين بازي لذت بردند. نيمه اول هر دو تيم بازي پاياپاي را ارائه دادند، اما در نيمه دوم هر دو تيم بازي هجومي را در دستور کار خود قراردادند. از نتيجه‌ تساوي و عملکرد بازيکنانم راضي هستم آن‌ها در هر دو نيمه نمايش خوبي داشتند. تيم ما از لحاظ بدني شرايط بهتري نسبت به بازي بحرين داشت و اميد مي‌رود که در بازي‌هاي آينده هم بهتر شود.


لازاروني که جانشين راجوويچ شد، تصريح کرد: طبيعي بود در نيمه دوم به دنبال پيروزي باشيم، اما با يک اشتباه گل خورديم و چند دقيقه بعد موفق شديم با گل زيباي بازي را به تساوي کشانيم. از گل تيمم راضي هستم ، چرا که با حرکتي زيبا شکل گرفت ، از اين که توانستيم در برابر حريف قوي‌اي همچون ايران که بازيکنانش شاغل در ليگ آلمان و اسپانيا هستند، يک امتياز بگيريم، راضي هستم. نمي دانم چه وقت موفق به کسب پيروزي مي‌شويم، اميدوارم در بازي آينده پيروز شويم. تنها چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که قطر بازي خوبي را به نمايش گذاشت، مطمئنم که در ادامه با شروع ليگ روند ما هم بهتر و بهتر خواهد شد.


لازاروي درباره اشتباه خط دفاعي اين تيم در اين ديدار اظهار کرد: متاسفانه خط دفاعي ما اشتباه فاحشي داشت و با هادي عقيلي اصلا يارگيري نکرده بود و او موفق شد با يک ضربه سر دروازه‌ ما را باز کند، بايد اعتراف کرد که بازي با سر تيم ما ضعيف است و شاهد آن هم ضربه سر زيباي عقيلي بود.


اين مربي برزيلي در پايان سخنان خود افزود: بايد به صراحت صحبت کرد. همه تفاوت بين دو تيم قطر و ايران را مي‌دانند،‌ هدف کنوني ما جمع‌آوري امتيازمات لازم براي صعود به مرحله بعد رقابت‌ها است. شاگردانم در اين ديدار نمايش خوبي داشتند و نسبت به آن‌ها خوش بين هستم به همه قول مي دهم که در ادامه رقابت‌ها نمايش بهتري خواهيم داشت.

تيم ملي فوتبال قطر در دومين ديدار خود درمرحله‌ي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در دوحه ميزبان ايران بود و به نتيجه‌اي بهتر از تساوي يک بر يک دست پيدا نکرد.

 
 

دیدگاه‌ها