کد خبر : 53503 | 19 شهریور 1390 ساعت 12:24 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌توانم با 2 جلسه تمرین معجزه کنم

كردی: تیم ما واقعا پتانسیل خوبی دارد

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس گفت: با توجه به تعطیلی لیگ در زمان اعزام تیم ملی به گرندپریکس برزیل، پرسپولیس واقعی را از هفته هفتم به بعد می‌بینید.

كردی: تیم ما واقعا پتانسیل خوبی دارد

   رضا کردي در مورد سومين شکست متوالي سرخپوشان در ليگ برتر اظهار داشت:‌ من که نمي‌توانم معجزه بکنم. ما فقط 2 جلسه تمرين با هم داشتيم. با بچه‌ها صحبت کرديم و آنها هم با دل و جان بازي کردند. اين تغيير براي مشهدي‌ها هم جاي تعجب داشت. بازيکنان‌مان در همه پست‌ها خوب وظايف‌‌شان را انجام دادند.
وي ادامه داد: ما روز گذشته (جمعه) 3 بر يک از علم‌وادب پيش بوديم اما توپ‌هاي‌مان گل نشد. بايد 6 بر يک يا 7 بر يک مي‌برديم اما گل خورديم. من واقعا اين هفته تغيير را در تيم احساس کردم و نسبت به آينده اميدوار شدم. بچه‌ها بعد از باخت در رختکن گريه مي‌کردند. خودشان هم از عملکردشان راضي بودند.
کردي خاطرنشان ساخت:‌ تيم فصل آماده‌سازي خوبي را پشت سر نگذاشته، بچه‌ها خوب بدنسازي نکردند چون حضور يا عدم حضور پرسپوليس در ليگ نامشخص بوده است. حالا از تعطيلي ليگ در زمان اعزام تيم ملي به گرندپريکس برزيل استفاده خواهيم کرد. در واقع پرسپوليس واقعي را بايد از هفته هفتم به بعد ديد.
سرمربي سرخپوشان در مورد بازي هفته آينده تيمش برابر فولادماهان گفت: فوتسال قابل‌پيش‌بيني نيست و اين بازي 2 تيم است که نتيجه را مشخص مي‌کند. تيم ما واقعا پتانسيل خوبي دارد و اغلب بچه‌ها سابقه حضور در تيم ملي را دارند.

 

دیدگاه‌ها