کد خبر : 54065 | 25 شهریور 1390 ساعت 10:47 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

کیکه فلورس: کار در اینتر را قبول میکنم

مربی سابق اتلتیکومادرید اعلام کرده که حاضر است تا سکان هدایت قهرمان فصل 10-2009 ایتالیا را در دست بگیرد.

کیکه فلورس: کار در اینتر را قبول میکنم

 کیکه سانچس فلورس، مربی سابق اتلتیکومادرید در صحبتهایی اعلام کرد که سران اینتر با مدیربرنامه های او برای حضور احتمالی اش برروی نیمکت مربیگری نرآتزوری تماس گرفته اند.

 این درحالی است که جیان پیرو گاسپرینی به تازگی هدایت اینتر را در دست گرفته ولی بعد از شکست نرآتزوری در هر سه دیدار ابتدایی اش که شکست مقابل میلان در سوپرکاپ ایتالیا، باخت به پالرمو در هفته اول رقابتهای سری آ و شکست مقابل ترابزونسپور در دور اول لیگ قهرمانان اروپا بود، اکنون سران این باشگاه درحال بررسی گزینه های موجود هستند.
 از سوی دیگر ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر به حمایت از گاسپرینی برخاسته و اعلام کرده که جایگاه این مربی 53 ساله در خطر نیست.

 بااین وجود کیکه سانچس فلورس که با پایان یافتن فصل گذشته رقابتها بیکار شد در صحبتهایی اعلام کرده که سران اینتر به دنبال مربی جدیدی هستند و با مدیربرنامه های او تماس گرفته اند.

 کیکه به مارکا تی وی گفت:« مسئولان باشگاه اینتر با ژرژ مندس، مدیربرنامه های من تماس گرفتند. اگر سران اینتر با من تماس بگیرند، حتی با وجودی که فورلان آنجاست، به آن تیم می روم.»

 این درحالی است که فورلان و فلورس چند ماهی است که چشم دیدن یکیگر را ندارند و روابطشان بسیار تیره و تار است . فورلان اخیرا در صحبتهایی گفته که مربی سابقش با او مشکل داشته و این مربی اسپانیایی را یک فرد دردسرساز خوانده است. 

 فلورس درمورد اختلافش با فورلان به این نکته اشاره کرد که همه چیز بعد از دیدار سوپرکاپ اروپا مقابل اینتر در آگوست سال 2010 شروع شد:« در آن روز، زمانی که فورلان در حال جشن و پایکوبی بود، من دیگوی متفاوتی را دیدم.»

دیدگاه‌ها