کد خبر : 55593 | 11 مهر 1390 ساعت 09:35 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

قاسم‌پور و مسائل پشت پرده فوتبال ایران

سرمربی داماش گیلان گفت: به تنهایی نمی توان مشکلات دلالی و مسائل غیراخلاقی فوتبال ایران را برطرف کرد.

قاسم‌پور و مسائل پشت پرده فوتبال ایران

    به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم قاسم‌پور روز گذشته نشستی در سازمان لیگ در مورد مسائل پشت پرده فوتبال ایران داشت و صحبت‌های خود را به مسئولان سازمان لیگ و هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای زد.

قاسم‌پور در این باره به خبرگزاری فارس گفت: در این جلسه در رابطه با مشکلات داوران، مسائل دلالی و غیراخلاقی که در این چند سال برای من در فوتبال رخ داده، صحبت کردم. نامی از کسی نبردم ولی مسائلی که پیش آمده بود را به اطلاع مسئولان رساندم. در گذشته کسی به این مسائل توجه نمی‌کرد اما اکنون توجه می‌کنند.

وی در مورد اینکه امکان دارد فوتبال ایران پاک شود، گفت: فوتبال ایران اکنون هم پاک است، البته مسائل و مشکلاتی وجود دارد که به تنهایی نمی‌توان تمام مشکلات را حل کرد. یک نفر نمی‌تواند به تمام مسائل و مشکلات رسیدگی کند. از من مربی گرفته تا مدیران باشگاه‌ها و بازیکنان باید دست به دست هم بدهیم تا فضای فوتبال پاک و پاک‌تر شود وگرنه به تنهایی نمی‌توان مشکلات دلالی و غیراخلاقی فوتبال ایران را برطرف کرد.
بازیکنان و مربیانی که پاک فکر و رفتار می‌کنند و همه مدیران و اهالی رسانه‌ها باید دست به دست هم بدهند تا مشکلات کمتر شود.

 

دیدگاه‌ها