کد خبر : 55740 | 12 مهر 1390 ساعت 16:40 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

صفایی: برای برطرف کردن مشکلات وقت گرفتم

مالک باشگاه پیام گفت: به استان‌های مختلف با اتوبوس سفر خواهیم کرد و ظلم است برای لیگ دسته دوم پول هواپیما بدهیم.

صفایی: برای برطرف کردن مشکلات وقت گرفتم

 محمود صفایی در مورد شرایط تیم فوتبال پیام نیشابور عنوان کرد: چند جلسه‌ در نیشابور تمرین کردیم، اما پس از آن به مشهد آمدیم و تمرینات خود را در این شهر دنبال می‌کنیم. مشکل خاصی وجود ندارد و می‌توانیم بار دیگر به نیشابور بازگردیم.

 وی درباره مشکلات مالی و تعلیق این تیم اظهار داشت: به فدراسیون رفتم و با مسئولان صحبت کردم و از آنها برای برطرف کردن مشکلات مهلت گرفتم. همچنین در جلسه‌ای که با داوری، مدیرکل تربیت بدنی استان خراسان، حسینی و نماینده استان نیشابور برگزار کردیم مقرر شد در روزهای آینده به حساب باشگاه پولی واریز و درصدی از قرارداد بازیکنان نیز پرداخت شود.

 مالک باشگاه پیام درباره استعفای عباس دهقان از سرمربیگری این تیم تصریح کرد: دهقان با تیم به لرستان نرفت، اما روز گذشته من با او صحبت کردم و قرار شد امشب نیز با وی حرف بزنم و تصمیم نهایی گرفته شود.

 صفایی در خصوص اینکه کاپیتان تیم اعلام کرده یک ساعت قبل از آغاز بازی فقط برای بازده بازیکن کارت صادر شده؛ یادآور شد: پیش از آغاز بازی خودم به فدراسیون رفتم و کارت بازی تمام بازیکنان صادر شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت. شاید این کارت‌ها دیر به دست تیم رسیده است و نتوانستند از بازیکنان استفاده کنند.

 وی در مورد سفر بازیکنان با اتوبوس گفت: نمی‌توانیم در لیگ دسته دوم هزینه هواپیما پرداخت کنیم. در دو سال حضور خود بیش از 150 میلیون پول هواپیما داده‌ایم و واقعا ظلم است که در لیگ دسته دوم نیز چنین پولی پرداخت شود. تمام سفرهای ما با اتوبوس خواهد بود و بازیکنان باید با این شرایط بسازنند.

 مالک باشگاه پیام در پایان از حضور سرپرست تیم از هفته آینده خبر داد.

دیدگاه‌ها