کد خبر : 55787 | 13 مهر 1390 ساعت 10:27 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

فان برونهورست: ونگر بهترین مربی دنیاست

ستاره سابق تیم ملی هلند در صحبتهایی اعلام کرده که روزهای سخت آرسنال سپری می شود

فان برونهورست: ونگر بهترین مربی دنیاست

   جیووانی فان برونهورست، ستاره سالهای نه چندان دور دنیای فوتبال در صحبتهایی حمایت خود را از آرسن ونگر برای ادامه حضور برروی نیمکت مربیگری آرسنال ابراز کرده و اعلام کرده که ونگر بهترین مربی دنیاست و الگوی خوبی برای میلیونها نفر است.

این ستاره هلندی که در طول سالهای 2001 تا 2003 در آرسنال توپ می زد، احساس می کند که سران باشگاه لندنی اگر تصمیم به اخراج ونگر بگیرند، اشتباه بزرگی را مرتکب شده اند.این درحالی است که با شروع ضعیف آرسنال در رقابتهای این فصل لیگ برتر، این روزها ونگر به شدت تحت فشار است

فان برونهورست در صحبتهایی به ان.یو اسپورت گفت:« ونگر خودش الگوی بزرگی برای یادگیری است. به آنچه او به دست آورده نگاه کنید .فلسفه فوتبالی او برای میلیون ها نفر، مبدل به یک الگو شده است . ولی هیچ وقت نمی دانی که اگر این فشارها ادامه یابد چه خواهد شد.»

این ستاره هلندی ادامه داد:« شکست 2-8 مقابل منچستریونایتد اتفاقی بود که رخ داد. ولی از آن به بعد فشارها زیادتر شده است و حتی یک سازمان بزرگ هم با این فشارها ممکن است سقوط کند ولی من می توانم بگویم که ونگر بهترین مربی دنیاست.اگر او اخراج شود،می توانی بگویی که پول، جای دیدگاه و ذهنیت را گرفته است.»
آرسنال درحال حاضر در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و از 21 امتیاز ممکن تنها 7 امتیاز کسب کرده است.

 

دیدگاه‌ها