کد خبر : 55811 | 13 مهر 1390 ساعت 13:38 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پدرو لئون در انتقاد از مورینیو

بازیکن فصل گذشته رئال مادرید و کنونی ختافه معتقد است که در رئال مادرید با او عادلانه رفتار نشد و مورینیو را مقصر اصلی این کار می‌داند.

پدرو لئون در انتقاد از مورینیو

     پدرو لئون بازيکن فصل گذشته رئال مادريد نمايش درخشاني با اين تيم نداشت و تنها در پنج بازي در ترکيب اين تيم قرار گرفت. وي پس از پايان فصل کهکشاني‌ها را ترک کرد و به طور قرضي به ختافه پيوست.

لئون معتقد است که در رئال مادريد با او عادلانه رفتار نشد و شخص مورينيو را مسئول اين کار مي‌داند.

وي در گفت‌وگو‌ با راديو مادريد گفت: بر اين باورم به آنچه که يک بازيکن بايد در باشگاهش رعايت کند، پايبند بودم. به خاطر نمي‌آورم رفتار بدي را انجام داده باشم. تمام چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که در رئال مادريد همچون يک بازيکن حرفه‌اي کار کردم و تمام تلاشم را براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي و موفقيت تيم انجام دادم. شکايتي از باشگاه ندارم، اما متاسفانه مورينيو اصلا رفتارخوبي با من نداشت. طرز بيان او بيشتر از کلماتي که بر زبان مي‌آورد، مرا جريحه‌دار مي‌کند.

مورينيو در پاسخ به اين سوال که چرا پدرو لئون را در ترکيب رئال مادريد به کار نگرفت، گفته بود، لئون مارادونا يا زيدان نيست.

لئون در واکنش به سخنان مورينيو گفت: شيوه بيان او آزار دهنده و اهانت آميز است. راه‌هاي بسياري براي سخن گفتن وجود دارد. فرد مي‌تواند آنچه را که مي‌خواهد با شيوه‌هاي مختلفي بيان کند اما بدون آن که به کسي توهين کند. در دوران حضور مورينيو در رئال مادريد احساس حقارت و اهانت مي‌کردم.

لئون که در بازي اين هفته تيمش مقابل مالاگا گل زيبايي به ثمر رساند با بيان اين که از باشگاه چلسي پيشنهاد داشته اما مورينيو با انتقالش مخالفت کرده است، گفت: چلسي يکي از بزرگ‌ترين باشگاه‌هاي اروپايي است. طبيعتا دوست داشتم که به اين تيم بپيوندم. اما مورينيو به من گفت که اجازه نخواهد داد به استمفوردبريج بروم چرا که در آنجا فرصت بازي کردن را پيدا نخواهم کرد. معتقدم که در آنجا مي‌توانستم بازي کنم و نمايش خوبي داشته باشم، چرا که مربي تيم کارلو آنچلوتي بود نه مورينيو.

 
 

دیدگاه‌ها