کد خبر : 56622 | 23 مهر 1390 ساعت 09:54 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

كوپر: بازی بارسلونا قابل تقلید نیست

سرمربی تیم فوتبال ریسینگ سانتاندر در آستانه‌ی بازی تیمش مقابل بارسلونا نسبت به قدرت بی حد و اندازه‌ی آبی- اناری‌ها به بازیکنانش هشدار داد.

كوپر: بازی بارسلونا قابل تقلید نیست

 در 10 بازي همزمان هفته‌ي هشتم لاليگا، ريسينگ سانتاندر در ورزشگاه نوکمپ ميهمان بارسلونا خواهد بود و هکتور کوپر با علم به قدرت بارسلونا مي‌خواهد نتيجه‌ي قابل قبولي کسب کند.


 کوپر آرژانتيني در نشست خبري پيش از اين بازي عنوان کرد: هيچ کس فرمول بردن بارسلونا در نوکمپ را ندارد. در مقابله با حريفي مانند بارسلونا يک اشتباه مي‌تواند به قيمت از دست رفتن بازي تمام شود. بازي مقابل آنها بسيار بسيار دشوار است. هيچ تيم بزرگي نمي‌تواند مانند بارسلونا توپ را در زمين به گردش در بياورد. بازي آنها به هيچ وجه قابل کپي برداري نيست.


 وي ادامه داد: مساله فقط حفط توپ نيست. آنها با قدرت و سرعت زيادي بازي مي‌کنند. بارسلونا کامپيوتري است که در زمين گزينه‌هاي تاکتيکي زيادي براي بازي کردن دارد.


 کوپر پس از آخرين تمرين تيمش که پشت درهاي بسته برگزار شد از فاش کردن تاکتيک و آرايش تيمش خودداري کرد و حتي توضيحي درباره‌ي بازيکن ساحل عاجي ريسينگ که در تيم دوم بازي مي‌کند، نداد.


 سرمربي ريسينگ درباره‌ي احتمال نتيجه گرفتن تيمش مقابل بارسلونا عنوان کرد:‌ هيچ کس امروز احتماب نمي‌دهد که ريسينگ بارسلونا را شکست بدهد. هواداران در سر روياي شکست بارسلونا را دارند تا برايشان شگفتي را رقم بزند.


 کوپر درباره‌ي تاثير بازي‌هاي ملي بر بازي بارسلونا که از آن به عنوان ويروس فيفا ياد مي‌شود، گفت: ما به اين مساله کاري نداريم و با ديدگاهي که خودمان داريم به اين بازي وارد مي شويم. تيم‌هاي بزرگ ظرفيت‌هاي بزرگ دارند و بازي‌هاي ملي شايد تاثير اندکي روي آنها داشته باشد نه تاثير جدي و قابل توجه.


 سرمربي آرژانتيني ريسينگ در پايان به تاثير بازي‌هاي ملي بر تمرين تيمش اشاره کرد و گفت: براي ما بازي ملي ويروس نبود بلکه يک باکتري بوده که باعث شده نتوانيم با برخي بازيکنان تمرين عادي را پيش بگيريم.

دیدگاه‌ها