کد خبر : 57274 | 30 مهر 1390 ساعت 12:21 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

چرخابی:قنبری می‌تواند در سپاهان موفق باشد

مربی سابق تیم سپاهان گفت: اگر بازیکنان قنبری را حمایت کنند این مربی می‌تواند نتایج خوبی را برای سپاهان رقم بزند.

چرخابی:قنبری می‌تواند در سپاهان موفق باشد

 حسين چرخابي اظهار کرد: باشگاه سپاهان سرمايه گذاري زيادي هم در کادرفني و هم از لحاظ بازيکني انجام داده و مي‌خواهد نتيجه بگيرد. اگر قرار بر اين باشد در طول مسابقات، بازيکنان يکي يکي کنار گذاشته شوند تيم سپاهان نمي‌تواند به آن نتيجه دلخواهش برسد.

 وي ادامه داد: کنار گذاشتن مساوي است با پرداخت هزينه‌ها و زماني که يک بازيکن يا مربي کنار گذاشته شود بايد قراردادش هم پرداخت شود، بدون اينکه از بازيکن استفاده شود.

 چرخابي در پاسخ به اين سوال که به نظرتان بازيکن سالاري باعث حذف لوکا از سپاهان شد يا خير، اظهار کرد: من نمي‌توانم در اين مورد اظهار نظري کنم و نمي‌توان گفت حق لوکا کنار گذاشتن بود يا خير ولي به هرحال لوکابوناچيچ يک سري بازيکنان و قنبري را کنار گذاشت و طبق گفته بازيکنان رفتار مناسبي هم نداشت و با اين اوصاف معلوم نبود که تيم به چه شرايطي سوق پيدا مي‌کرد.

 سرمربي تيم فوتبال گيتي پسند با بيان اينکه باشگاه قبل از بازي با تراکتور شوکي را بر تيم وارد کرد، افزود: سپاهان برابر تراکتور فوتبال خوبي را انجام داد و به جرات مي‌گويم اين بازي سرآمد مسابقات ليگ بود و هر دو تيم موقعيت‌هاي فراواني داشتند و فوتبال جذابي را به نمايش گذاشتند.

 وي در پاسخ به اين سووال که نظرتان در مورد حضور قنبري به عنوان نفر اول کادرفني در نيمکت سپاهان چيست، خاطرنشان کرد: قنبري سال‌هاست با تيم سپاهان بوده و به نظر من اگر بازيکنان قنبري را حمايت کنند اين مربي مي‌تواند نتايج خوبي را براي سپاهان به دست آورد و اميدوارم در فوتبال ايران جا بيفتد که بازيکنان فقط به وظيفه خود عمل کنند و در خدمت تيم باشند.

 چرخابي در خصوص محسن بنگر گفت: با بنگر آشنايي کامل دارم و به نظرم بازيکن خوبي است و همه ديدند اين بازيکن برابر تراکتور فوق العاده کار کرد و به جرات مي‌گويم بهترين بازي عمرش را انجام داد و ثابت کرد که حقش نيست از تيم کنار گذاشته شود.

 کارشناس فوتبال کشور در پايان اظهار کرد: من مخالف بازيکن سالاري هستم و هميشه مي‌گويم فوتبال ايران حرفه‌اي نيست. در فوتبال حرفه‌اي بازيکن نبايد کاري داشته باشد که مربي چه کسي است. بايد طبق قراردادي که بسته وظيفه خود را انجام دهد و با تمام وجود در خدمت تيم باشد و اميدوارم روزي برسد که بازيکنان ديگر اين رفتارها را انجام ندهند.

دیدگاه‌ها