کد خبر : 57425 | 02 آبان 1390 ساعت 10:04 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

کانوته: سسک مرا تحریک کرد و به من توهین کرد

ستاره باشگاه سویا در صفحه توئیترش به شرح آنچه در جریان دیدار دو تیم بارسا و سویا رخ داده پرداخته است.

کانوته: سسک مرا تحریک کرد و به من توهین کرد

    فدریک کانوته، مهاجم مالیایی باشگاه سویا در صفحه توئیترش به این نکته اشاره کرد که سسک فابرگاس در دقایق پایانی دیدار دو تیم بارسلونا و سویا او را «تحریک کرد و مورد اهانت قرار داد.» به نظر کانوته این رفتار سسک بود که عصبانیت او را به همراه داشت و منجر به اخراج او از زمین مسابقه شد

کانوته درصفحه توئیترش دراین باره نوشت:« آنچه شنبه اتفاق افتاد واقعا احساسات مرا برانگیخت. اصلا رفتار مناسبی نبود ولی باید بگویم که درآن دقایق من تحریک شدم و توهین هایی خطاب به من انجام شد.»

در زمانی که لیونل مسی آماده زدن ضربه پنالتی می شد، کانوته دائما از روی توپی که روی زمین کاشته شده بود عبور می کرد و سعی در عصبی کردن مسی داشت. داور در آن صحنه به کانوته کارت زردی نشان داد و کانوته درحال دور شدن از محوطه جریمه بود که فابرگاس به او اهانت کرده؛ ستاره مالیایی به سمت سسک رفت و گلویش را فشرد و همین صحنه باعث شد تا ایتورالده گونسالس ،داور باتجربه بازی، کانوته را از زمین مسابقه اخراج کند. گونسالس، داور اهل ایالت باسک در توضیح این صحنه گفت:« به خاطر آنکه کانوته گلوی بازیکن حریف را گرفت و بعد او را هل داد، به او کارت قرمز مستقیم نشان دادم.قبل از آن هم او سعی داشت تا زننده ضربه پنالتی را عصبی کند.»

 

دیدگاه‌ها