کد خبر : 58842 | 19 آبان 1390 ساعت 10:32 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال ادامه اعتصاب در پیام نیشابور

مربی تیم فوتبال پیام نیشابور پس از شکست 4 بر یک تیمش در مقابل گسترش فولاد سهند تبریز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: با پا درمیانی بزرگان فوتبال استان در این مسابقه حاضر شدیم.

 عباس شريف افزود: قبل از اين بازي و به مدت يک هفته بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم به دليل مشکلات مالي در تمرين‌ها شرکت نکردند و قصد بازي کردن نداشتيم، اما شب قبل از اعزام تيم به تبريز، با تماس‌هايي که بزرگان فوتبال استان داشتند، تيم حاضر شد در مقابل گسترش فولاد سهند تبريز به ميدان برود.

 وي ادامه داد: ما به خاطر به خطر نيفتادن امتياز استان در ليگ دسته دوم حاضر شديم مسابقه دهيم اما اگر به نيشابور برگرديم و مشکلات مالي حل نشود، باز هم اعتصاب بازيکنان و کادر فني ادامه خواهد داشت و تمرين‌ها برگزار نمي‌شود.

 شريف درباره شکست تيمش تصريح کرد: اين يک جنگ نابرابر بود و اگر ما با اين امکانات به نتيجه تساوي مي‌رسيديم و يا مي‌توانستيم تيم گسترش فولاد سهند را شکست دهيم، يک نتيجه ناعادلانه رقم مي‌خورد، تيم حريف بازيکناني بسيار خوب جذب کرده و تاکنون 50 درصد حقوق بازيکنانش را پرداخته و از بهترين امکانات برخوردار است.

 وي افزود: از تيمي که بدون گرمکن و با لباس آستين کوتاه در سرماي تبريز مجبور است خود را گرم کند چه توقعي مي‌توان داشت؛ در 15 دقيقه اول بازي 4 گل دريافت کرديم اما در ادامه بازي با اينکه 10 نفره هم بوديم بر بازي مسلط شديم.

 مربي تيم فوتبال پيام تاکيد کرد: تيم ما مشکل فني ندارد، بلکه ‌اين تيم تمرکز لازم براي بازي کردن را ندارد.

 شريف درباره مشکلات تيمش گفت: مسوولان نيشابور و مسوولان تيم تاکنون هيچ اقدامي براي حل مشکلات مالي بازيکنان نکرده‌اند و به نظر مي‌رسد براي آن‌ها تيم اصلا اهميتي ندارد؛ ‌آن‌ها فقط مي‌خواهند بهره تبليغاتي از انتقال پيام به نيشابور ببرند و احساس نمي‌کنند که با زندگي عده‌اي جوان بازي مي‌کنند.

 وي با اشاره به سکوت مسوولان نيشابور در قبال مشکلات تيم پيام تصريح کرد: دوستان چه مي‌خواهند بگويند، چه توجيهي براي اين وضعيت دارند، صفايي مالک تيم تعهدي به مسوولان نيشابور داده و نمي‌خواهد زير امضايش بزند و تيمش را در نيشابور نگه داشته است اما افراد سياسي که پشت اين انتقال بودند حاضر به پاسخگويي و حل مشکلات و عمل کردن به تعهداتشان نيستند.

 تيم فوتبال پيام نيشابور دوشنبه هفته آينده ميزبان تيم سايپا مهر کرج خواهد بود.

دیدگاه‌ها