کد خبر : 59520 | 27 آبان 1390 ساعت 19:14 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

یسیچ: بازیكنان حرفه ای عمل نكردند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز که تیمش در لحظات پایانی، بازی برده مقابل تیم نفت تهران را با مساوی عوض کرد، گفت: بازیکنانم حرفه ای عمل نکردند و بی تجربگی آنها، دو امتیاز بازی را از ما گرفت.

یسیچ: بازیكنان حرفه ای عمل نكردند
''میودراگ یسیچ'' شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گل خوردن در ثانیه های پایانی بازی، نشان از حرفه ای نبودن و بی تجربگی بازیکنان دارد، در حالیکه بازیکن حرفه ای در این لحظات با انجام خطای تاکتیکی در میانه های میدان، فرصت گل را از حریف می گیرد.

وی اضافه کرد: زمانیکه ما با نتیجه 2 بر یک جلو هستیم، دیگر نیازی نیست که در دقایق تلف شده به دنبال گل سوم باشیم و این اشتباهی بود که بازیکنان تیم شهرداری تبریز در بازی مقابل تیم نفت تهران، مرتکب شدند.

یسیچ گفت: نفت تهران، تیم محکم و سختی برای شهرداری بود اما بازیکنان می توانستند با استفاده بهینه از موقعیت ها به روند شکست ناپذیری این تیم در 9 هفته متوالی پایان دهند.

وی افزود: بازیکنانم در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و نمی توانم از آنها به دلیل تساوی در مقابل تیم مدعی نفت ناراحت باشم اما از نتیجه ناراضی هستم و اعتقاد دارم که باید برنده بازی می شدیم.

وی گفت: به دنبال حرفه ای کردن بازیکنان، بالا بردن تمرکز آنها و جبران نتایج و امتیازهای از دست رفته در بازی های خانگی هستیم.

تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال که تا دقیقه 90+3، 2 بر یک از تیم نفت تهران جلو بود، با دریافت گل در این دقیقه، به تساوی 2 بر 2 مقابل این تیم رسید و با 16 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

دیدگاه‌ها