کد خبر : 59895 | 01 آذر 1390 ساعت 14:20 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

آنهایی که با نظم من مشکل دارند باید بروند

یسیچ: بازیکنان شهرداری در خانه تمرکز ندارند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: دلیلی که در خانه برنده نمی‌شویم این است که بازیکنان تمرکز ندارند.

یسیچ: بازیکنان شهرداری در خانه تمرکز ندارند

   یسیچ در خصوص اینکه چرا این تیم در تبریز برنده نمی شود، اظهار داشت: به نظر می رسد که بازیکنان شهرداری تبریز در زمین خودمان تمرکز لازم را ندارند. بدون دلیل دچار استرس می شوند. من به آنها گفتم نباید این اتفاق بیفتد و باید در بیرون و داخل خانه فقط به پیروزی فکر کنند. بازی آخر مقابل نفت تهران بازی برده را با تساوی عوض کردیم. فقط سه ثانیه مانده بود که داور سوت پایان را بزند.

وی در این خصوص که این از دست دادن امتیازها به مسائل فنی ربط دارد یا خیر عنوان کرد: اصلا ربطی به مسائل فنی ندارد. فقط بازیکنان باید تمرکز داشته باشند. بازی با نفت می توانست سه بر یک به سود ما تمام شود. اگر بازیکنان حرفه ای گری کرده بودند و توپ را به بیرون می فرستادند این اتفاق رخ نمی داد. در هر صورت هدف ما این است که خوب بازی کنیم و در کنار این خوب بودن امتیاز هم بگیریم. من معتقدم باید از امتیاز فعلی ۵،۶ امتیاز بیشتر داشته باشیم.

یسیچ در پاسخ به این سؤال که آیا تغییر و تحولی در تیم ایجاد می شود یا خیر گفت: هدفمان همین است اما اول باید نیم فصل شود سپس تصمیم گیری می کنیم. بعد از بازی با داماش همه چیز مشخص می شود.

سرمربی شهرداری تبریز در مورد اینکه گفته می شود وی از نظم خاصی برخوردار است و برخی از بازیکنان تیم به همین دلیل با وی مشکل دارند، اظهار داشت: نظم و انضباط زیادی در تیم ایجاد کرده ام و طبیعتا کسی که این نظم را دوست ندارد از شرایط ناراضی است و حتما جزو کسانی است که نیم فصل باید از تیم جدا شود.

یسیچ در ارتباط با بازی با نفت آبادان گفت: نفتی ها تیم خوبی هستند و نتایج تیم نشان دهنده این موضوع است. ما برای پیروزی به آبادان می رویم. همیشه هدف ما خوب بازی کردن است. من معتقدم نتیجه به دنبال بازی خوب به وجود می ‌آید.

 

دیدگاه‌ها