کد خبر : 1614002 | 05 خرداد 1398 ساعت 16:28 | 741 بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای چک اسپانسر استقلال چیست؟

با وجود اینکه قرار بود بازیکنان استقلال روز گذشته ۲۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کنند این اتفاق نیفتاد تا همچنان بحران مالی آبی‌پوشان در پایان فصل هم ادامه داشته باشد.

ماجرای چک اسپانسر استقلال چیست؟

به گزارش ورزش سه، مدیران باشگاه استقلال قبل از بازی با سپیدرود در هفته پایانی لیگ هجدهم و در شرایطی که بازیکنان اعتصاب کرده بودند حدود ۷ درصد از مطالبات آنها را پرداخت کردند تا میزان دریافتی آنها به حدود ۵۰ درصد برسد اما این مبلغ آنقدر نبود که بازیکنان استقلال را در پایان فصل راضی نگه دارد.

 

مدیران استقلال قبل از بازی با العین به بازیکنان تیم قول دادند که تاریخ چک اسپانسر باشگاه سوم خرداد ماه فرا می رسد و آنها می توانند ۲۰ درصد دیگر از مطالبات خود را دریافت کنند که با وجود گذشت چند روز هنوز این اتفاق نیفتاده است.

 

نکته عجیب اینکه در جدیدترین اقدام مدیران استقلال مدعی شدند که تاریخ چک اسپانسر دهم خرداد است و روز یازدهم خرداد ماه پول در حساب بازیکنان واریز می شود.

 

استقلال در لیگ هجدهم یکی از بدترین فصول مالی خود را تجربه کرده است و بازیکنان این تیم به شدت از مشکلات مالی ناراحت هستند اما مدیران استقلال در تلاشند تا بتواند بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند تا آنها با شرایطی بهتر حاضر به ادامه فعالیت در این تیم بشوند.

دیدگاه‌ها