کد خبر : 1559395 | 15 مهر 1397 ساعت 13:11 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

حملات بی‌شمار و بازگشت تاریخی؛

پدیده چگونه فولاد را ذوب کرد؟

آغاز نیمه دوم وقت های اضافه بازی با فولاد، گویی برای پدیده شروع مسابقه بود؛ آن ها شاداب تر و با نشاط تر به سمت دروازه تیم خوزستانی حمله ور شدند و پاداش حملات پرتعدادشان را هم گرفتند.

پدیده چگونه فولاد را ذوب کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم پدیده در بازی جام حذفی مقابل فولاد عملکرد بسیار خوبی داشت اما با این حال شاگردان یحیی گل محمدی در طول بازی دو بار از حریف عقب افتادند و خود را در آستانه حذف از جام حذفی دیدند اما آن چه که در پایان مسابقه روی اسکوربورد نقش بست، حکم به صعود سرخپوشان خراسان داد.

 

پدیده در نیمه نخست وقت های اضافی یک گل خورد و با نتیجه 2-1 نیمه دوم را آغاز کرد. آن ها در فاصله دقایق 105 تا 111 چهار موقعیت خطرناک خلق کردند و توانستند دو گل بزنند و صعود کنند؛ بی شک تیمی که در این فاصله زمانی می تواند این چنین خوب موقعیت سازی کند، شایسته پیروزی بر هر حریف و سزاوار حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است.

 

در این دقایق گل محمدی به واسطه حضور محمد مهدی مهدی خانی در چپ و سعید صادقی در راست، حملات متعددی را از دو سمت میدان تدارک دید؛ حملاتی پردامنه و خطرناک که باعث شد فولادی ها در لاک دفاعی فرو بروند. در دقیقه 106 اکبر صادقی اولین موقعیت را که پنالتی بود تبدیل به گل کرد، یک دقیقه بعد کنترل زیبای توپ توسط سعید صادقی و پاس رو به بیرون او به اکبر صادقی رسید و این بار او با شوت از راه دور دروازه ناصر سالاری را تهدید کرد که با واکنش این دروازه بان همراه شد و در ادامه هم خلعتبری نتوانست گلزنی کند. درست در همان لحظات مهدی خانی فرار بسیار زیبایی از سمت چپ داشت و توانست خود را به محوطه جریمه برساند و سپس با ضربه ای دیدنی از زاویه بسته دروازه فولاد را گشود.

 

1342457

 

زدن گل سوم هم باعث نشد پدیده عقب بکشد، در دقیقه 111 منصوری چند بازیکن فولاد را دریبل زد و سپس پاس رو به جلو برای خلعتبری فرستاد اما خلعتبری علی رغم دریبل دروازه بان نتوانست گلزنی کند.

 

این که شاگردان گل محمدی با وجود تمام مشکلات مالی، کمبود بازیکن و... می توانند نمایش هایی به این زیبایی ارائه کنند نشان از تلاش بالای آنها دارد و همچنین ثابت می کند رسیدن به صدر جدول لیگ برتر و 8 تیم برتر جام حذفی، اتفاقی نیست و با ادامه این روند، کسب جام قهرمانی هم نمی تواند شگفتی باشد.

دیدگاه‌ها