کد خبر : 60212 | 05 آذر 1390 ساعت 11:29 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

رم در تلاش برای جذب نیلمار

مدیربرنامه های ستاره برزیلی در صحبتهایی اعلام کرد که سران باشگاه ایتالیایی به این بازیکن تمایل دارند.

رم در تلاش برای جذب نیلمار

 این طور به نظر می رسد که سران باشگاه رم عزم خود را جزم کرده اندتا در بازار نقل و انتقالات زمستانی نیلمار، ستاره باشگاه ویارئال را به ایتالیابیاورند. این صحبتهایی است که مدیربرنامه های نیلمار برزبان آورده
 بعد از شروع ناامید کننده نیلمار در سومین فصل حضورش در ویارئال، این روزها صحبتهای متعددی درمورد جدایی او از این باشگاه اسپانیایی به گوش می رسد.
 

 نیلمار در هشت دیداری که دراین فصل برای ویارئال به میدان رفته، تنها توانسته 2 گل به ثمر برساند و اخیرا با مصدومیتی از ناحیه زانو دست و پنجه نرم می کند.

 این ستاره برزیلی که سابقه بازی در باشگاه اینترناسیونال برزیل را هم دارد به فکر جدایی از زردپوشان افتاده است.

 اکنون اورلاندو دااورا، مدیر برنامه های نیلمار به گلوبوسپرته گفت:« ما پیشنهاداتی دریافت کرده ایم ولی این پیشنهادها از اینترناسیونال نیست. من زمانی که تیمهایدیگر به دنبال نیلمار بیایند، اعلام خواهم کرد. سران باشگاه شهر سائوپائولو با وکیل من تماس گرفته اند و نه با من. من به مذاکرات با باشگاه رم ادامه می دهم.»

 این درحالی است که باشگاه اینترناسیونال برزیل تمایل زیادی به بازگرداندن نیلمار به خانه دارد ولی دا اورا این انتقال را بسیار بعید می داند:« ویارئال پیشنهاد میلیونی رم را نپذیرفت. اکنون چطور یک باشگاه برزیلی می تواند نیمار را بخرد؟ این انتقال تنها درصورتی ممکن است که بازیکن دیگری وارد معامله شود. راستش را بخواهید فکر می کنم که احتمال بازگشت نیلمار به برزیل تنها 1 درصد است.»

دیدگاه‌ها