کد خبر : 60610 | 09 آذر 1390 ساعت 11:40 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرزامی: بازیکنان استقلال تحمل‌شان را بالا ببرند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: وظیفه هیئت مدیره پولسازی نیست و کارخانه چاپ اسکناس هم نداریم.

فرزامی: بازیکنان استقلال تحمل‌شان را بالا ببرند

   حسین فرزامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت مالی باشگاه استقلال اظهار داشت: همه تیم ها به لحاظ مالی شبیه هم هستند و اینها مشکلات وزارتی و سازمانی است. این مشکلات فقط مختص استقلال نیست و همه باشگاه های ما دولتی هستند اما پولی نیست که پرداخت شود.

وی در خصوص اینکه بازیکنان استقلال بابت مسائل مالی معترض هستند و فتح الله زاده نیز معتقد است تحت فشار قرار دارد، گفت: مشکلات مالی شب گذشته تا حدودی حل شد. قرار است در این دو روز پاداش بازیکنان داده شود و قول هایی هم داده شده تا هفته دیگر بخشی از بدهی های بازیکنان پرداخت شود.

فرزامی در پاسخ به این سؤال که آیا مبلغ دو میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش به استقلال داده شده یا خیر عنوان کرد: اینکه پول از کجا رسیده فتح الله زاده می داند. حتما فعالیت هایی از سوی وزارت و مجلس صورت گرفته است.

وی در خصوص این مسئله که هیئت مدیره این باشگاه تاکنون درآمدزایی نداشته، تصریح کرد: هیئت مدیره عضو فعال پولسازی و کارخانه چاپ اسکناس هم ندارد. هیئت مدیره سیاست های باشگاه را می نویسد و اجرای آن بر عهده مدیرعامل است.

فرزامی یادآور شد: وظیفه هیئت مدیره طبق اساسنامه با اجرای آن فرق دارد. هیچ یک از اعضای هیئت مدیره وظیفه کار اجرایی ندارند و این مدیرعامل است که باید کمیته های مختلف باشگاه را به هیئت مدیره معرفی کند و این کمیته ها کار تولیدی انجام دهند. مدیرعامل مجری مصوبات هیئت مدیره است و خود مدیرعامل هم می تواند در جلسات هیئت مدیره نظرش را اعلام کند.

فرزامی در ارتباط با گلایه های بازیکنان از وضعیت مالی به فارس گفت: بچه ها هم باید تحمل خود را بالا ببرند و خودشان را جای مسئولان بگذارند. با این وضعیت اقتصادی که حتی باعث رکورد خیلی شرکت ها شده باید کمی تحمل داشت اما درست می شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص مصاحبه تند جباری عنوان کرد: جباری بازیکن بسیار توانا و باهوشی است و حتی ثانیه های آخر هم کوتاهی نمی کند. او توقع دارد به خواسته هایش رسیدگی شود. به طور حتم جلسه ای با جباری و فرهاد مجیدی به عنوان کاپیتان تیم خواهیم داشت تا این موارد را بررسی کنیم.

 

دیدگاه‌ها