کد خبر : 60669 | 09 آذر 1390 ساعت 19:00 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم فوتسال آرش بتن درخانه خودهم غریبه است

سرمربی تیم فوتسال آرش بتن قزوین با اشاره به اینکه تیمش در هر هفته تنها فرصت یک جلسه تمرین در سالن ورزشی شهید بابایی را دارد، گفت: این مساله کار ما مقابل حریفان خود را مشکل کرده است و باعث شده تا در زمان میزبانی نیز غریبه باشیم.

تیم فوتسال آرش بتن درخانه خودهم غریبه است

سید ''امیرعباس سیاهپوش'' افزود: تمرین نکردن در محل برگزاری مسابقات به دلیل اجرای مراسم های مختلف غیر ورزشی و انجام تمرینات تیم در سالن های مختلف برای تیم فوتسال آرش بتن قزوین به یک دردسر بزرگ تبدیل شده است.
 
 وی با اشاره به اینکه سالن شهید بابایی تنها محل مناسب برگزاری مسابقات باشگاهی رسمی کشور است، اظهارکرد: برگزاری تمرینات و مسابقات چندین تیم از رشته های مختلف از یکسو و انجام برنامه ها غیر ورزشی در این سالن باعث شده تا تیم های حاضر در رقابت های باشگاهی کشور مانند آرش بتن با مشکل روبرو شوند.
 
 سرمربی تیم فوتسال آرش بتن قزوین در ادامه به بازی تیمش مقابل فرش آرا مشهد در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور اشاره کرد و گفت: فرش آرا تجربه سه سال حضور در لیگ و حضور در مرحله پلی آف و قرار گرفتن در آستانه صعود به لیگ برتر دارد و مصاف با این تیم در مشهد بدون شک برای همه تیم ها از جمله آرش بتن دشوار است.
 
 سیاهپوش همچنین با اشاره به مصدومیت یکی از بازیکنان آرش بتن در دیدار مقابل هیات فوتبال قزوین در هفته اول لیگ، اظهارکرد: تیم ما در این مسابقه ''رضا بهرامی'' را در اختیار ندارد و بدین ترتیب با 10 بازیکن چهارشنبه شب برای دیدار با فرش آرا به مشهد می رویم.
 
 وی با بیان اینکه در دورن دروازه خود دچار مشکل هستیم از تلاش برای جذب یک دروازه بان خبر داد و گفت: پیش از این با ''مهرداد اسماعیلی'' به توافق رسیده بودیم که این سنگربان با دریافت پیشنهادی مالی بهتر به تیم هیات فوتبال قزوین پیوست.
 
 سرمربی تیم فوتسال آرش بتن قزوین در پایان با اشاره به اینکه این تیم نیازمند حمایت معنوی مسوولان و ورزش دوستان است، از آنها خواست تا نماینده استان خود در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور را تنها نگذاشته و به حمایت از این تیم بپردازند.
 
 تیم فوتسال آرش بتن قزوین در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور روز جمعه 11 آذر ماه جاری در مشهد مقابل تیم فرش آرای این شهر قرار می گیرد.
 

دیدگاه‌ها