کد خبر : 60711 | 10 آذر 1390 ساعت 13:21 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

ولید علی: حکم فیفا به نفع من است

بازیکن پیشین استقلال می‌گوید مطمئن است که تصمیم فیفا به نفع او خواهد بود.

ولید علی: حکم فیفا به نفع من است

 وليد علي هافبک الکويت که در فصل جديد به عنوان اولين بازيکن کويتي به ليگ ايران آمد و با باشگاه استقلال قرار داد امضا کرد، زياد در اين تيم دوام نياورد و به دليل اختلاف با مسئولان باشگاه استقلال بدون هماهنگي تهران را به مقصد کويت ترک کرد.

 مسئولان باشگاه استقلال معتقدند که وليد علي به تعهدات خود عمل نکرده و بايد تمام هزينه‌هايي را که براي او شده به باشگاه برگرداند، به همين سبب شکايتي را عليه وي به فيفا ارائه داده‌اند.

 اين هافبک کويتي در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه الکويت در واکنش به اين اقدام باشگاه استقلال گفت: ما پيش از اين عليه اين باشگاه ايراني به فيفا شکايت کرديم و در متن شکايت‌نامه خود آورده‌ايم که آن‌ها به سه بند قرارداد عمل نکرده‌اند، به طوري که تنها به مبلغ پيش‌ پرداخت به باشگاه الکويت اکتفا کردند و حقوق ماهيانه‌ام را پرداخت نکردند.

 وي افزود: شکايت استقلال به فيفا فقط نوعي دفاع از خود است. آن‌ها در يکي از برنامه‌هاي تلويزيوني خود از من بازيکن نافرمان و عصيانگر ياد کردند. يک بازيکن وقتي کشورش را ترک مي‌کند و براي بازي به کشور ديگري مي‌رود با اين کار خود مي‌خواهد که پيشرفت کند و روز به روز نمايش بهتري را از خود ارائه دهد اما متاسفانه اين باشگاه ايراني اصلا به تعهدات خود عمل نکرد. به ويژه وقتي از اردوي تيم ملي کويت برگشتم رفتار اين تيم با من کاملا تغيير کرد به طوري که ديگر مرا را در ترکيب اصلي قرار ندادند. اين در حالي بود که من قبل از پيوستن به تيم ملي در ترکيب اصلي قرار مي‌گرفتم و نمايش خوبي را از خود ارائه مي‌دادم. حتي موفق به گلزني هم شدم.

 وليد علي در ادامه مصاحبه‌اش مدعي شد که مسئولان باشگاه استقلال پس از بازگشت او از اردوي تيم ملي با تصميات "ظالمانه" خود ادامه کار را بر وي سخت کردند.

 وي افزود: مطمئنم که تصميم فيفا به نفع من خواهد بود و بار ديگر اجازه بازي با الکويت در رقابت‌هاي بين‌المللي را به من خواهد داد. بار ديگر تاکيد مي‌کنم که براي لژيونر شدن بايد شرايط مهيا باشد اما متاسفانه اين باشگاه ايراني حتي ساده‌ترين و پيش‌پا افتاده ترين شرايط رار براي من مهيا نکرد.

دیدگاه‌ها