کد خبر : 60854 | 12 آذر 1390 ساعت 09:39 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

یسیچ: استقلال را شکست می دهیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: با غلبه بر استقلال، چهارمین برد فوتبال تبریز برابر تهران را در فصل جاری رقم خواهیم زد.

یسیچ: استقلال را شکست می دهیم

 میودراگ یسیچ جمعه شب در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی اظهارداشت: استقلال تیم بزرگ و خوبی است و قرار گرفتن این تیم در صدر جدول شانسی نبوده بلکه نتیجه بازی های خوب آن است.

 وی اضافه کرد: با تمام احترامی که برای این تیم و سرمربی آن قایلم، در بازی فردا برای گرفتن نتیجه دلخواه رو در روی آن قرار می گیریم.

 یسیچ گفت: همواره مهم ترین بازی برای شهرداری بازی پیش روست و این تیم بازی با صنعت نفت آبادن و برتری در آن را فراموش کرده و تمام تمرکز خود را بر روی بازی فردا مقابل استقلال معطوف کرده است.

 وی از مصدومیت و محرومیت بهنام بیرانوند و محمدرضا زینال خیری خبر داد و افزود: به غیر از این دو بازیکن که در ترکیب بازی فردا نخواهند بود، تمام بازیکنان در شرایط مسابقه قرار دارند و برای گرفتن سه امتیاز بازی تلاش خواهند کرد.

 وی همچنین از هواداران تبریزی خواست با توجه به برد امروز تراکتورسازی مقابل پیروزی در ورزشگاه آزادی، در بازی فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور یافته و زمینه را برای کسب چهارمین برد تیم های فوتبال تبریزی مقابل نمایندگان تهران در فصل جاری فراهم کنند.

 در فصل جاری رقابت های لیگ برتر تیم تراکتورسازی تبریز در خارج از خانه مقابل تیم های استقلال و پیروزی تهران و شهرداری نیز مقابل پیروزی به برتری رسیده اند و در صورتیکه شهرداری دربازی فردا به برتری دست یابد، چهارمین شکست تیم های تهرانی در این فصل مقابل تیم های تبریزی رقم می خورد.

 دیدار تیم های شهرداری تبریز و استقلال تهران از هفته پانزدهم ساعت 15.15 شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز انجام می شود.

دیدگاه‌ها