کد خبر : 60956 | 12 آذر 1390 ساعت 18:41 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

یسیچ:خودمان دو گل به استقلال تقدیم کردیم

سرمربی شهرداری تبریز با تأکید بر اینکه بازیکنانش دو گل به استقلال تقدیم کردند گفت: این اشتباهات ربطی به عدم حضور روانشناس در تیم ندارد.

یسیچ:خودمان دو گل به استقلال تقدیم کردیم

 میودراک یسیچ سرمربی تیم شهرداری پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: دو اشتباه برگ دلیل اصلی باخت ما بود. استقلال تیم بزرگی است و قبل از مسابقه پیش بینی نمی‌کردیم بازیکنانمان چنین اشتباهی را مرتکب شوند و به اعتقاد من دو گل را تقدیم استقلال کردیم. می‌توانستیم برنده باشیم اما حیف شد که پنالتی از دست رفت و موقعیت‌مان تبدیل به گل نشد.

 سرمربی تیم شهرداری در خصوص اینکه چرا در نیمه اول این تیم دستپاچه بازی می‌کرد گفت: قبول دارم که در نیمه اول مثل نیمه دوم نبودیم اما باید پذیرفت که استقلال فقط چند موقعیت داشت و شاید اگر آن اشتباهات نبود بازی را نمی‌باختیم.

 وی در پاسخ به این سؤال که استقلال موقعیت‌های زیادی داشت و چرا شما می‌گویید این تیم دو سه موقعیت داشت تصریح کرد: استقلالی‌ها از موقعیت‌هایشان خوب استفاده کردند و از بازیکنان بزرگ این تیم بعید نبود که فرصت‌ها را از دست ندهند. باز هم معتقد هستم استقلال روی اشتباهات فردی ما به برتری رسید.

 یسیچ در خصوص این سؤال که چرا در ابتدای فصل با حضور روانشناس در تیم مخالفت کردید گفت: اشتباهات فردی چه ربطی به بحث روانشناس دارد؟ اگر می‌گویید که باید به تیمم نمره بدهم این را بدانید که مربی تیم بازنده هیچ وقت به تیمش نمره نمی‌دهد.
 

دیدگاه‌ها