کد خبر : 62340 | 28 آذر 1390 ساعت 07:45 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

یشیچ:نتیجه بازی باداماش تفاوتی درجایگاه ماندارد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با بیان اینکه نتیجه دیدار برابر تیم داماش گیلان تفاوتی در جایگاه این تیم به وجود نخواهد آورد، گفت: تلاش می کنیم برای نیم فصل دوم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم تا بتوانیم عملکردی بهتر از نیم فصل اول داشته باشیم.

یشیچ:نتیجه بازی باداماش تفاوتی درجایگاه ماندارد

 میودراگ یشیچ شامگاه یکشنبه در کنفرانس قبل از بازی تیمهای شهرداری تبریز و داماش گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نتیجه بازی فردای ما مقابل داماش گیلان چندان مهم نیست، چون در این بازی حتی اگر پیروز هم شویم فقط یکی دو پله از جایگاه کنونی در جدول قرار خواهیم گرفت.
 
 وی افزود: البته من همیشه گفته ام که تیمم را با هدف پیروزی راهی زمین مسابقه می کنم و قطعا در بازی فردا نیز با این هدف به دیدار حریف خواهیم رفت.
 
 وی درخصوص غیبت دو بازیکن اصلی این تیم در بازی با داماش بیان کرد: ما در بازی فردا محمد زینال خیری و شهرام گودرزی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.
 
 پشیچ در خصوص شایعاتی مبنی بر اختلاف وی با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه شهرداری تصریح کرد: من هیچ مشکلی با مسئولان باشگاه ندارم و به راحتی کارم را در تیم ادامه می دهم، اما این را نیز بگویم که دوست ندارم نه من در کار کسی دخالت کنم و نه کسی در کار من دخالت کند.
 
 وی با اشاره به اینکه برای نیم فصل دوم پیشنهاد جذب چند بازیکن را به هیئت مدیره باشگاه ارائه داده است، یادآور شد: لیستی را متشکل از بازیکنان مدنظر برای جذب در نیم فصل دوم به باشگاه ارائه داده ام، اما همانطور که گفتم اسامی این بازیکنان فقط در حد پیشنهادهای من بوده است و تصمیم گیرنده اصلی مسئولان باشگاه هستند.
 
وی ادامه داد: همچنین من اسم 19 بازیکن از نفرات نیم فصل اول را به باشگاه گفته ام که این تعداد بازیکن را برای نیم فصل دوم حفظ کنند و چند بازیکن دیگر را که به نظرم به درد تیم نمی خورند   نیز  برای واگذاری به تیم های دیگر مشخص کرده ام.
 
 سرمربی تیم شهرداری تبریز با بیان اینکه بازیکنان خوبی در تیمهای پایه این باشگاه حضور دارند، اظهار داشت: من هم اکنون از چند بازیکن تیمهای امید و جوانان جهت حضور در تمرینات تیم بزرگسالان دعوت کرده ام و در نظر دارم اگر نتوانیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم از همین بازیکنان امید و جوانان در نیم فصل دوم استفاده خواهیم کرد.
 
 وی با بیان اینکه تیم شهرداری تبریز در فصل جاری در مقایسه با فصل گذشته عملکرد خوبی داشته، گفت: فصل گذشته در همین موقع تیم شهرداری در پائین جدول قرار داشت و همه می دیدند که شرایط این تیم برای ماندن در لیگ برتر مناسب نبود، اما امسال تیم شهرداری توانسته عملکرد بهتری داشته و در جایگاهی تقریبا خوبی قرار بگیرد.
 
 وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که تیم شهرداری در نیم فصل دوم بتواند نتایجی بهتر از نیم فصل اول کسب کرده و در نیمه بالایی جدول قرار بگیرد.
 
 دیدار تیمهای شهرداری تبریز و داماش گیلان از چارچوب بازیهای هفته 17 و پایانی نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت 15 دوشنبه  در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
 

دیدگاه‌ها