کد خبر : 63113 | 05 دی 1390 ساعت 16:05 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه با وکیل یاغی صحبت نکرد

سویا در انتظار جدایی ریس از اتلتیکومادرید

باشگاه آندلوسی سویا منتظر جدایی ریس از اتلتیکومادرید است تا او را برای نیم فصل دوم لالیگا به خدمت بگیرد.

سویا در انتظار جدایی ریس از اتلتیکومادرید

     به نقل از مارکا اسپانیا، خوسه آنتونیو ریس که این روزها در رسانه‌های پایتخت اسپانیا به یاغی مادرید شهرت یافته در حال جدایی از تیم دوم منطقه کاستیانا است و مقصد بعدی او قطعا باشگاه سویا خواهد بود.
ریس که فوتبال خود را از سنین نوجوانی با باشگاه سویا آغاز کرده از سال ۲۰۰۴ آندلوس را به مقصد لندن و باشگاه آرسنال ترک کرد تا این که به صورت قرضی در رئال مادرید درخشید و سپس راهی اتلتیکومادرید شد.

او فصل ۲۰۰۸ – ۲۰۰۹ را نیز به صورت قرضی در بنفیکا پرتغال بازی کرد و از همان ابتدا رابطه خوبی با مقامات اتلتیکومادرید نداشت.
تغییر تیم و حاشیه‌های مختلف برای این بازیکن خوش تکنیک تنها ۲۱ بازی ملی و ۴ گل زده رقم زد و امروز در ذهن دل‌بوکسه هم اثری از ریس مهاجم رویایی سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ نیست.

سرمربی تازه اتلتیکومادرید، دیه‌گو سیمئونه از روز گذشته کنترل امور را در دست گرفته اما با توجه به آغاز تعطیلات زمستانی بازیکنانش را در اختیار ندارد تا با آن‌ها تمرین کند.
وکیل ریس روز گذشته از طرف این بازیکن از سیمئونه درخواست ملاقات داشته اما این مربی چنین ملاقاتی را نپذیرفته و گفته است: این بازیکن آن‌قدر برای خود و باشگاهش احترام قایل شود تا حضوری برای ملاقات مربی جدیدش بیاید.
به نظر می‌رسد شرایط برای رهایی ریس از اتلتیکومادرید و آسودگی این تیم از حاشیه‌های وی مهیا شده و سویا برای خرید ریس امیدوار است.

 

دیدگاه‌ها