کد خبر : 63911 | 12 دی 1390 ساعت 23:40 | 780 بازدید | 0 دیدگاه

ماکدا: توانایی‌هایم را در کوئینزپارک ثابت می‌کنم

فدریکو ماکدا، مهاجم 20 ساله منچستر یونایتد که امروز با قراردادی رسمی و البته قرضی به کوئینز پارک رنجرز پیوست، دقایقی قبل نخستین گفت و گوی خود را با سایت رسمی این باشگاه انجام داد.

ماکدا: توانایی‌هایم را در کوئینزپارک ثابت می‌کنم
 این مهاجم ایتالیایی درباره حضور در جمع شاگردان نیل وارناک می گوید:« من به اینجا آمده ام که در مرحله اول سخت کار کنم و در مرحله دوم بتوانم بازی های زیادی برای تیم جدیدم انجام بدهم. واقعا خیلی دوست دارم که زیاد بازی کنم اما این را هم می دانم که رسیدن به این خواسته، آسان نیست و باید برای دستیابی به آن سخت تمرین کرد.»

ماکدا درباره جدایی از منچستر یونایتد هم می گوید:«در منچستریونایتد مهاجم خیلی خوبی حضور دارند و بازی کردن در حضور آنها واقعا سخت است اما از آن طرف من هم هنوز خیلی جوانم و نیاز به کسب تجربه بیشتری در لیگ برتر دارم.»
ماکدا در ادامه به نقش آنتون فردیناند، برادر ریو فردیناند و مدافع کوئینز پارک رنجرز در این انتقال اشاره می کند و می گوید:« من با ریو صحبت کردم. او به من گفت که QPR یک باشگاه بسیار خوب است و حضور من در این تیم، می تواند به پیشرفتم کمک کند. من هم فکر می کنم ریو درست گفته و حالا در انتظار یک چالش بزرگ در دوران حرفه ای ام هستم. می دانم هواداران من را دوست دارند و می خواهم همه تلاشم را برای اثبات توانایی هایم انجام بدهم.»

دیدگاه‌ها