کد خبر : 63991 | 13 دی 1390 ساعت 17:55 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

رضا کردی: حق و حقوقم هنوز پرداخت نشده است

مربی سابق تیم فوتسال پیروزی تهران با اشاره به اینکه باشگاه پیروزی به تعهدات خود عمل نکرد، گفت: متاسفانه پنج هفته در تیم فوتسال پیروزی تهران به عنوان سرمربی فعالیت کردم ولی هیچ حق و حقوقی به من پرداخت نکردند.

رضا کردی: حق و حقوقم هنوز پرداخت نشده است

      ''رضا کردی'' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: از باشگاه پیروزی تهران به کمیته انضباطی شکایت کردم و قرار شد طبق رای نهایی کمیته انضباطی، برای پنج هفته، مبلغ 300 میلیون ریال پرداخت کنند ولی متاسفانه آنها به این رای عمل نمی کنند.

کردی ادامه داد: با یکی از تیم های لیگ برتری برای سرمربیگری به توافق رسیدم ولی چون مشکلم با تیم پیروزی تهران هنوز برطرف نشده بود، نتوانستم پیشنهاد آنها را قبول کنم.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه در دوره های مدرسی فوتبال ''فیفا'' قبول شدم، کمتر به فوتسال فکر می کنم و سعی دارم در فوتبال، فعالیت مربیگری خود را ادامه دهم.

این مربی قمی خاطرنشان کرد: چند روز پیش یک پیشنهاد جدی از یک تیم در لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های ایران دریافت کردم ولی به توافق نرسیدیم.

کردی علاوه بر فعالیت در تیم پیروزی تهران، در تیم های فوتسال ماهان سپاهان اصفهان و ارم کیش قم نیز به عنوان سرمربی فعالیت کرد.
 

دیدگاه‌ها