کد خبر : 64154 | 15 دی 1390 ساعت 13:31 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک تیم فوتبال مس سرچشمه

باید در فکر جدایی از قعر جدول باشیم

هافبک تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: تمام مسابقات دور برگشت برای تیم مس سرچشمه حساس و سرنوشت‌ساز است و بازیکنان ما باید از هم‌اکنون به فکر جدا شدن از قعر جدول باشند.

 محسن مظفری با اشاره به آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: مجموعه تیم مس سرچشمه در زمان تعطیلات نیم فصل تلاش زیادی داشتند تا با جذب چند بازیکن گره از مشکلات تیم در چند پست بگشایند.
وی با اشاره به انجام تمرینات منظم زیر نظر کادر فنی افزود: تمرینات خوبی را برای برگزاری مسابقه برگشت خود برابر سایپا پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم با کسب یک پیروزی شیرین آغاز خوبی در دور برگشت مسابقات داشته باشیم.

مظفری تمام مسابقات دور برگشت را برای مس سرچشمه حساس و سرنوشت‌ساز دانست و گفت: شرایط برای مس سرچشمه سخت است و ما باید امتیازات مسابقات را از دست ندهیم و با انجام بازی‌های زیبا و تماشاگر پسند، خاطرات خوشی از نیم‌فصل دوم را در ذهن هواداران خود به جای گذاریم.
وی از همه هواداران کرمانی و علاقمند فوتبال خواست، با حضور در ورزشگاه شهید باهنر از نماینده استان کرمان حمایت ویژه‌ای کنند تا بازیکنان این تیم با امنیت خاطر بیشتری در زمین بازی کنند.

دیدگاه‌ها