کد خبر : 64379 | 17 دی 1390 ساعت 12:24 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

رفیعی:

قلعه‌نویی به دلیل حمله به کمک‌داور اخراج شد

از رفیعی خواستیم که توضیحات بیشتری در این خصوص بدهد که او این جمله را به زبان آورد: باور کنید که ما ممنوع‌المصاحبه هستیم.

قلعه‌نویی به دلیل حمله به کمک‌داور اخراج شد

 امير قلعه‌نويي سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي در دقايق پاياني ديدار با صباي قم توسط محمود رفيعي از زمين مسابقه اخراج شد. قلعه‌نويي که معمولا در اعتراض به تصميمات داوران سابقه‌اي طولاني دارد، در اين ديدار هم نسبت به عملکرد تيم داوري معترض بود و همين موضوع باعث شد تا بارها اعتراض کند. البته اين اعتراض‌ها در نهايت به جايي رسيد تا او توسط رفيعي از زمين مسابقه اخرج شود.

 تصاوير تلويزيوني به خوبي نشان نداد که چرا قلعه‌نويي اخراج شد به همين دليل با رفيعي تماس گرفتيم تا در مورد دليل اخراج قلعه‌نويي از او سوال کنيم. البته داوران طبق تصميم کميته داوران از مصاحبه کردن محروم هستند ولي اصرار ما باعث شد تا در نهايت رفيعي جملات کوتاهي را به زبان بياورد.

 او در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در مورد اخراج قلعه‌نويي گفت:«اين مربي به دليل حمله به کمک داور و اعتراض‌هايش اخراج شد.» از رفيعي خواستيم که توضيحات بيشتري در اين خصوص بدهد که او اين جمله را به زبان آورد:«باور کنيد که ما ممنوع‌المصاحبه هستيم.»

دیدگاه‌ها