کد خبر : 64473 | 18 دی 1390 ساعت 09:34 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان: هدف‌مان صعود به لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: با مسئولان صحبت کرده‌ایم و دنبال زمینی با کیفیت برای تمرین هستیم.

دست‌نشان: هدف‌مان صعود به لیگ برتر است

    نادر دست‌نشان درخصوص شرایط تیم فوتبال شهرداری اراک و اینکه گفته می‌شود برای تمرین زمین مناسب ندارند اظهار داشت: مسئولان زمین در اختیارمان قرار می‌دهند، اما چون به طور کامل استفاده کنیم خراب می‌شو د مجبوریم به زمین‌های دیگر برویم که کیفیت مناسب ندارند.
وی ادامه داد: دنبال این هستیم که زمین مناسبی را فراهم کنیم که بتوانیم با خیال راحت تمرین کنیم. بدون شک هدف‌مان صعود به لیگ برتر است. در دور رفت از هفته ششم به بعد با ۵۰ درصد توانایی‌اش بازی کرد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: در هر بازی چند محروم و مصدوم داشتیم و در بازی‌هایی ۶ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم. برای مثال صابر میرقربانی در ۶ بازی نخست ۵ گل برای ما به ثمر رساند و پس از آن مصدوم شد.

دست‌نشان درخصوص اینکه پیکانی‌ها گفتند وی لیدرهای مازندرانی را به اراک آورده است تصریح کرد: اصلا اینگونه نیست. اراک به قدری‌ تماشاگر دارد که پیکانی‌ها آروزی داشتن این تعداد هوادار را دارند.
وی افزود: نیازی به این کارها نداریم و پیکانی‌ها درمورد اینکه برادر مربی‌شان فک تماشاگر ما را می‌شکند و ورزشگاه‌شان مشکل دارد حرف بزنند. پیکانی‌ها به خوبی می‌دانند تنها تیمی که در گروه ما از نظر قدرتی و شخصیتی توانایی غلبه بر پیکان را دارد شهرداری است و سایر تیم‌ها تنها تعقیب کننده هستند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک عنوان کرد: شاید قبلا می‌توانستند با این حرف‌ها موفق شوند، اما حالا به آنها می‌گوییم که سرجای خود نشسته و به فکر تیم خود باشند و به رقیبان خود احترام بگذارند.

دیدگاه‌ها