کد خبر : 64752 | 20 دی 1390 ساعت 23:33 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

بوریه لو: برای طرفداران یووه احترام قائلم

در دیدار این هفته یوونتوس و لچه، هواداران بیانکونری بنری با خود به ورزشگاه بردند که روی آن نوشته شده شود: بوریه لو، مزدوری بدون افتخار و احترام.

بوریه لو: برای طرفداران یووه احترام قائلم
 مارکو بوریه لو، مهاجم جدید یوونتوس، اعلام کرد از عکس العمل هواداران این باشگاه در قبال حضور او در این باشگاه بسیار ناراحت شده اما اکنون بیش از قبل مصمم است که توانایی هایش را به طرفداران این باشگاه ثابت کند.

در دیدار این هفته یوونتوس و لچه، هواداران بیانکونری بنری با خود به ورزشگاه بردند که روی آن نوشته شده شود: بوریه لو، مزدوری بدون افتخار و احترام، که در واقع اشاره به رد پیشنهاد یوونتوس از سوی این بازیکن در سال 2010 و رفتنش به رم بود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" از اینکه اینجا هستم، خوشحالم و افتخار می کنم که این فرصت به من داده شد. نمی توانم انکار کنم که حرکت هواداران در روز یکشنبه باعث ناراحتی شد اما من برای هواداران یوونتوس احترام زیادی قائل هستم. من در زندگی ام همیشه صادقانه رفتار کرده ام؛ چه در زمین و چه خارج آن.

کسانی که آن بنر را به ورزشگاه بردند، کم اطلاع بودند. من هرگز پیشنهاد یوونتوس را رد نکردم و نمی خواهم بیش از این، در این مورد بحث کنم."
بوریه لو همچنین از فرصت استفاده کرد و از لوئیس انریکه، سرمربی رم، که او را نیمکت نشین کرده بود، انتقاد کرد.
" با این مربی من هیچ شانسی نداشتم. البته او مربی بسیار خوبی است که ایده های فوق العاده ای دارد. من برای او و هم تیمی هایم بهترین ها آرزو می کنم.
می خواهم در یوونتوس نشان بدهم که چه توانایی هایی دارم. رقابت زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم  وجود دارد اما مسئله مهم این است که همه ما برای یوونتوس خوب کار کنیم.

من احساس خوبی دارم و تا یکی دو روز آینده به تیم ملحق خواهم شد. من همیشه به دنبال پیشرفت هستم. از جنوا به میلان، رم و حالا یوونتوس. دوران حرفه ای من همیشه رو به جلو بوده است."

بوریه لو در رقابت های این فصل 7 بازی برای رم انجام داد اما در گلزنی ناکام بود.

دیدگاه‌ها